Inlägg från: Everlonn |Visa alla inlägg
  • Everlonn

Vi som shoppar danska barnkläder del 17

Greksmurfen skrev 2010-06-01 22:07:27 följande:
    åhhhhhh tackar....{#lang_emotions_tongue_out}.... everlonn får jag bara med maken på det hela vilket ja inte tror e ngt probs så drar vi dit=P.. menar han behöver ju inte veta att det e värsta rean =P.....
    mamma till Maximilian född 081028
    He he håller tummarna!
    Mamma till N -95 och Bus -07
  • Everlonn

Behövde bara ta en snabbkik i bt och joooodå, visst har ajg Busbellan på FB 

• Everlonn
    Stormis skrev 2010-06-03 20:40:43 följande:
    Jag och Smultron åker nog garanterat, men vi vet inte vilken dag ännu. Vill du med?
    ♥♥♥ Storasyster 0710 & lillebror 0912 ♥♥♥
    Önskar jag kunde följa med! Men denna gången gååår det inteGråter Maken är i stockholm och examen/födelsedagar...
  • Everlonn
    lillronya skrev 2010-06-03 21:33:22 följande:
    Hej i tråden bode jag väl säga.
    Sitter här och smygläser.

Idag har E haft barnkalas. Väldans trevligt och mysigt.
    På eftermiddagen var det dags för shopping med stora tjejerna. Avslutningskläder och sånt där.
    Och hör och häpna! Denna mamman hittade sej ett par sandaler. Har väl letat i några år nu och idag bara stod de där i affären.

Men är det någon som vet varför inte småkillar får ha färglada enfärgade linnen? Det finns ju inte att uppbringa. Inte ens rött eller svart. Hittade bara vitt och ljusblått.
    Köpte turkost på flickavdelningen, så nu tappar han väl snart vissa kroppsdelar.
    Någon som vet var man kan hitta enfärgade linnen?
    Emilia Michaela Alicia Nikita Anjelin Emilio
    Maxi av alla ställen!
  • Everlonn

Får man tigga lite assitans till Plastisock och Katvig? Kommer inte iväg på nån av dom Hade gärna åkt med Smultron! Var jättekul Superimpad över lokalsinnet där

• Everlonn
    lillronya skrev 2010-06-03 21:45:33 följande:
    Jaha! Då får jag försöka ta mej till ett maxi då. Vet du vilka färger som finns?
    Emilia Michaela Alicia Nikita Anjelin Emilio
    Hmm gul, orange, grön,blå, öhhh tror jag och så fanns det fler färger med..
  • Everlonn

Bubblan: När du ringer in så ska du överdriva! De tror inte att det är så farligt om man inte gör det har jag märktObestämd Dessutom ska du pressa på punkten att du faktiskt har haft en propp! Då kommer de att ta dig på allvar! (hoppas jag för deras skullSkrikandes)

Hoppas att allt går braHjärta

• Everlonn
    RååSa BuBBlan skrev 2010-06-04 10:41:24 följande:
    Jag får inte komma in, inte någonstans på de här skitstället!!

Inte ens spec mvc som vet om min historia brydde sig nämnvärt "åk till akuten i helgen om det blir ohanterbart"

Ger upp!!

Tar med min lilla Bubbla ut i solen och försöker tänka på något annat, annars går jag under!

*trött*
    På julafton är jag tjockare än jultomten...
    Vilka s***thuvven ursäkta språket...Så får dom ju inte göra!!!

Kramar om!!
  • Everlonn

Godmorgon

Idag ska vi på dop/födelsekalas hos Liljan, grunnar på om jag ha Bus i kyrkanDrömmer Hon har knappt varit där sen hon själv döptes! Hon är ju inte sitta-stilla-och-snällt typen

Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 17