• hzl

Vi som shoppar danska barnkläder del 17

Greksmurfen skrev 2010-04-16 21:57:42 följande:
    kommer nog ha med 2000- 3000 ska ju få handla till 2 barn denna gången =).. åhhhhh längar till att få titta på babytjej avd=)..... ska på tilväxt Ul i v 32 ska be dem å kolla en extra gång så det fortfarande är en liten tjej ;)
    tillväxt? Växer "hon" inte? Jag fick oxå gå på sånt. magen planade i kurvan..

Vad ska hon heta?
  • hzl
    SmillaMilla skrev 2010-04-16 21:59:22 följande:
    Åhhhh himmel så fin!!!! VAr hittar man dessa geggamoja mössorna?
    kan man inte beställa direkt från deras hemsida? tror det..
  • hzl
    lillronya skrev 2010-04-16 22:01:20 följande:
    Kul att få handla både pojk och flick  denna gången ju!JAg har ju fem att handla till, men en av de vill inte ha molosar. Når fel på henne kanske?
    hahahaha gillar ditt resonemang. Kanske nått fel på henne eller så har hon bara fått nog? Tröttnat
  • hzl
    SmillaMilla skrev 2010-04-16 22:04:29 följande:
    hmmm ja det kanske man kan, men dumt kanske att köpa mössa nu. Kämpar redan på att få honom att ha något.
    jo, men som sagt jag har den i halskrage.. om man nu gillar tyget
  • hzl
    Greksmurfen skrev 2010-04-16 22:06:46 följande:
    anledningen är att maxen vägde 2900g till sina 50cm lång han var fullgången men var trött och tagen när han föddes, samt att han var super duper torr  hade hudsprickor  lite varstans på den lilla taniga kroppen=S.... blev dagliga oljebad på bb... sen ville han ju ine amma heler men dete e ju en annan femma. så för at kolla så allt e ok med denna så ville ja ha ett tillväxt UL...namn vet ja inte än=).... kommer säkert med röstningstråd;)... funderar på Ninja, Martha, Zethare, Melina.... ja det e nga av mina tanke namn=) JA sååååå skojjigt =P ..tänk tjej rariteter=P.. dergel hihi... hmm måste vara ngt fel =P inte vilja ha molosar ;).....prio kommer bli linne å nga 62 knickers t maxen tro ja=)..PRIO 1 är en vantfleeceoverall i stl 92 så hittar ngn en såå vil jag ha den =)
    NINJA! super fint.
    Men han mår bra nu? Han behövde bara hämta sig lite? Fick ni försäkring på honom? Du behöver inte svara om du tycker att det är för privat
  • hzl

Nej vafan! Ta inte med barnen!! Vi rymmer.. har ni inte lyssnat på kåldolmar o kalsipper? En mamma måste rymma ibland!

• hzl
    mortillsju skrev 2010-04-16 22:21:46 följande:
    Det borde finnas en tråd typ vi som var unga på 80-talet, vi som minns TV-monopolet och när TV 3 kom
    Tuttifrutti!

O när MTV kom! jisses
  • hzl

Nä dom borde sända tuttifrutti igen. ingen nyprodoktion utan det gamla.

• hzl
    Zvartaliljan skrev 2010-04-17 10:49:03 följande:
    nja jag gillar esl.s lila med klöver...men den är attans så dyr
    Den är inte så dyr! Jag har spanat på den med.. men vad tror du/ni om storlekar? Har hittat den i 86 men dom är också små som katvig va?
    Min tjej är 76 lång o väger 9,5 cirka..
    mycket 80 är för smått o mycket 86 för litet.. Vad tror du?
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 17