Inlägg från: Buttelina |Visa alla inlägg
  • Buttelina

Vi som shoppar danska barnkläder del 17

sådära nu fick jag upp liite på facebook.

ska snart lägga mig.. antar att detta blir ännu en grym natt... isabel somnade 8 och vaknade 9 och sa att hon hade ont i örat {#lang_emotions_undecided}

Isabel och Alexander - mina små hjärtan
  • Buttelina
    Ocikatten skrev 2010-04-11 23:16:11 följande:
    Ja, jag ska ju rulla tidigt till Ge-Kås så det får bli kudden här nu!Go'natt!
    säg till om du vill samåka nästa gång
  • Buttelina
    stökmamma skrev 2010-04-11 23:49:49 följande:
    nu är man nostalgisk, för 12 år sen låg jag i en bbsäng och hade alldelles nyss fått en liten (min minsta) påskhare och hade inte en tanke på att köpa snordyra danska kläder nu börjar hon bli en tonåring på gott och ont även om det borde vara ett år kvar....och har faktiskt nåt danskt i garderoben
    åhh mysiga bilder!! så lika ni är varandra
  • Buttelina
    SmillaMilla skrev 2010-04-12 10:59:09 följande:
    Åhhhh nu har jag varit på kappahl och shoppat! En helt underbar "suite", som den där busbellan visade från katvig i rosa/gul eller rosa/rosa. Men denna var lite ljusgrön/turkos o botten o med blommor. Helt underbar. Sedan var jag ju tvungen att köpa denna till mig www.kappahl.com/ProductImages/KAW_329573_F_1....Och ja så har jag shoppat massa kläder till mig i dag, fick ett presentkort i en lokal butik när jag fyllde år.
    åh vilka strl fanns suiten i?? isabel såg den från katvig igår och hon blev kär
  • Buttelina

">

gahh jag älskar denna låten sommarkänslor får jag. har den på replay haha
  • Buttelina
    SmillaMilla skrev 2010-04-12 12:21:45 följande:
    Oj stl 86 till 122? Köpte 104 till Svea.
    ahh toppen
  • Buttelina
    Smultronhjärta skrev 2010-04-12 16:28:19 följande:
    Frågar här också..OT som vanligt Någon som har en kolsyremaskin typ Sodastream och som dela med sig om lite åsikter om den? Jag fundilerar på att köpa mig en kanske...
    det är goare att dricka bubbelvatten jag har ingen men min kompis har en och hos henne dricker jag jämt vatten.. och hon använder den jämt

man kan ju smaksätta det lite om man vill.. min mamma har också en sodastream men ingen där hemma använder den.. den var kul den första månaden..
  • Buttelina
    Zvartaliljan skrev 2010-04-12 16:50:43 följande:
    vidarebefodrade bara vad sambons kusin (tandläkare) sa om flaskvatten vs. bubbelvatten från maskin hemma. men visst beror det på vad man har för vatten hemma och vilket flaskvatten man köper. det är just det tillsatta saltet som gör påverkan på tänderna mindre (fråga mig inte varför för det har jag glömt bort), han sa att man kan blanda i lite bikarbonat i hemmavattnet så blir det ungefär samma sak som flaskvatten.
    det är flouret i loka och ramlösa som fläckar tänderna
  • Buttelina
    Mawe123 skrev 2010-04-12 17:49:49 följande:
    Är du laddad för ikväll
    jaaaa
  • Buttelina
    RååSa BuBBlan skrev 2010-04-12 18:42:03 följande:
    Tjenixen Idag har vi haft nästan sommarvärme, varit ute och grejat i trädgården hela dagen nästan, puh! Bubblis har fått en ny kompis, grannen Emma är bäst i världen just nu.. eller Emmas mamma är nog snäppet bättre faktiskt  " å ja kommer saaakna Emmas mamma hon e asrolig " Hon är inte blyg av sig den Bubblan inte, snackat bävrar med den mamman i en timme, "jag älsar såna bävror dom e fett söta" 
    {#lang_emotions_dreamer} det märks på den lilla damen att hon har storasyskon

här har också varit sjukt fint väder. vi var ute i 3 timmar och jag har bränt mig lite i huvudet {#lang_emotions_surprised}. i och för sig söööker solen alltid upp mitt huvve men ändå
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 17