Inlägg från: Tjollabolla |Visa alla inlägg
  • Tjollabolla

Vi som shoppar danska barnkläder del 17

Godkväll:)

Lia har fått sin första feber... Uhh jag hatar när dom är sjuka när dom är så små. Hon fick sprutor idag så anledningen vet man ju iaf, men ändåååå...

Åhh jag vill oxå ha mer småfolk, men det är så många som jag vill ha som jag sett på småfolks hemsida som inte kommit... Undrar om det kommer in mer?

♥ Milo 22/2 2007 ♥ Lia 12/2 2010 ♥ milosblogg.blogspot.com
  • Tjollabolla

Hej flickor!! Vilket väder vi har idag, det har öst ner heeela dagen. Å Milo har vairt på utflykt till stranden med dagis Det har tom. åskat idag! Nu stensover han, helt slut...

Å NS wctn ja beställde från Friodlina var slut. Attans med!

• Tjollabolla

Nån som vet var dom har enfärgade vita bodysar? I rena storlekar... Behöver en i 62. Trodde jag hade köpt på T men det var visst 68 och det kommer vara alldeles för stort när det är dop...

• Tjollabolla

Åh nu åkte jag med dit på MLZ... Beställde Louie Louie body, katvig body och t-shirt till Milo

Har ni läst om Lova? Det gör så ont i hela mig! Tänker på dom hela tiden. Fy vad ledsen jag är...

• Tjollabolla

Gahh vilket väder ni skriver om! Här i skåne har det regnat hela dagen o varit 12 grader. I tors o fredags vae det väl typ 14 grader och mulet. Så jäkla trist!

• Tjollabolla

Hej sötfisar! Tråkväder idag med...

ÅHHH Orange lurv - JA TACK! Med turkosa kantband. Å katvigs mössa till det... *drömmer* Alla Milos lurvar är på gränsen till för små, men dom får hänga med tills dom nya kommer.
    Hmm till Lia skulle jag vilja ha en rosa med lila kantband eller tvärtom... *mmm*

• Tjollabolla
    Kristyr skrev 2010-05-16 12:18:14 följande:
    Tjolla> Hur länge är man öm på snittet? dvs det är obekvämt att ha kläder där? Du har ju lite mer erfarenhet
    Hmm det är nog väldigt individuellt. Jag fick ju en infektion i mitt så det är svårt att säga. Sen beror det nog mkt på hur man är sydd oxå, jag fick ju sådana trevliga agraffer. *huuu* Jag kan tycka det känns obekvämt ibland att ha byxor som klämmer precis på snittet eller trosor fortfarande... Har du mkt ont?
  • Tjollabolla

Åhh ja en riktigt limefärgad, som den som finns i vanlig fleece, den gamla gamla ursnygga. SÅN vill vi ha!

Hoppas nu inte alla färger kommer som vi önskar, för då blir jag fattig bara på lurvarna

• Tjollabolla

Åh ja Lia har faktiskt bara en lurvjacka. I 68. Lagom lång i kroppen, men väldigt bred och extreeemt lång i armarna. Hoppas dom blir bättre i storlek till hösten med...

Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 17