Inlägg från: annie dark |Visa alla inlägg
  • annie dark

Vi som shoppar danska barnkläder del 17

SmillaMilla skrev 2011-05-28 18:39:10 följande:
    Ängeln: fy på dig :) då fick mig att titta på villervalla sortimentet. Kom hem från uppsala med en hel kasse full! Helt klart ett nytt favorit märke!
    Har du varit i Uppsala, på Sweetie Pie!!! Bor i Uppsala så ..................................
  • annie dark
    SmillaMilla skrev 2011-05-28 21:16:00 följande:
    Busbellan: det gick väll bra, eller ja de kom inte fram till så jätte mycket nytt. Blir tyvärr stark medicin. Men de måste söka licens på den först. Annie dark: jepp där var jag i går. Härlig butik!
    Har du ngn anknytning till Uppsala? Nyfiken!!
  • annie dark
    Duntoffla skrev 2011-05-30 13:16:20 följande:
    .
    lillronya skrev 2011-05-30 13:13:20 följande:
    rosesky?

Tack
    Ja, något sånt. Visste att det var ngt med rose. Då får den heta det nu

Och det där printet med stjärnor i grönt/vitt/svart/lila då? 
    Rosesky stämmer den andra tror jag heter stjärnfall, iaf på svenska.
  • annie dark

Lite ot men ngn som har koll på converse och storlekar? Ska beställa ett par till mig själv med min syster som åker till USA på lördag. Jag har 36 ibland 35 på skor, är de stora i storlek ellr normala?

• annie dark
    RååSa BuBBlan skrev 2011-06-08 22:32:14 följande:
    Samma här sååååååå sugen!!! Måste nästan börja sälja lite igen, tror Bubblis har över 60 par leggings just nu
    Vad har du för några att sälja? 110 eller 116? är iaf intresserad.
  • annie dark
    ängeln83 skrev 2011-06-13 13:36:49 följande:
    Helt OT men nån som kan tipsa om nån bra cykel till Liam? Köpte ju en Cars cykel till honom förra året men jäääädrans vilken SKIT, varenda gång den används är det nåt som går sönder
    Vi köpte cykel på Team Sportia, nöjda än så länge. Flera i vårat område har köpt där till sina barn och vi fick tipset därifrån.
  • annie dark

Var på Vincet, barnskoaffären i Uppsala idag, de hade moloskor, 50% om man köpte tre par, tyvärr fel storlekar för oss men blev ett par hummeldojjor till mig istället.

• annie dark
    Busbellan skrev 2011-06-23 22:57:24 följande:
    Åh du ska inte tillbaka dit, Hummelskor behöver vi alltid Drömmer
    Ska ev dit en sväng i veckan, vilka storlekar?
  • annie dark
    theeres skrev 2011-06-27 21:24:47 följande:
    Hur är molo tights i storlek? 98 eller 104 till en 2,5 åring som är ca 100 cm lång med en liten mage?
    jag skulle kört på 110, vill ha lite tillväxtmån.
  • annie dark
    lillronya skrev 2011-06-27 21:44:54 följande:
    Men bara kom igen och sktiv lite här ni som väntar på att något ska skrivas.
    Ibland räcker det ju att skriva: Hej i tråden.
    Genast dyker det ju upp någon att prata med.

Vill ni bara läsa får ni leta upp en tidning att läsa i.

Jag är supersällskapssjuk ikväll så jag hänger gärna här om det finns någon att prata med.
    Ha ha1 Så du hänger här på kvällarna. Tycker det är så bra med denna tråd då man behöver storlekshjälp etc.

Varför har de startat en stängd grupp?
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 17