Inlägg från: ängeln83 |Visa alla inlägg
  • ängeln83

Vi som shoppar danska barnkläder del 17

MiniM3 skrev 2010-08-09 16:42:21 följande:
    Lägg gärna in en bild på den gula om du kan :)
    Försökte ta kort på den men jag får inte riktigt till färgen.
    ★♥LIAM 07 o MEJA 09★♥
  • ängeln83
    MiniM3 skrev 2010-08-09 16:47:45 följande:
    Aha :/ hoppas jag får hit min imorgon ..
    är det skrikigare än buttes bild? 
    Ja jag kollade precis på Buttes bild och där ser den super fin ut, verkligen gul lixom.
    Den jag fick hem är verkligen skrikig, lite radioaktiv på nåt vis, svårt att förklara men inte alls fin.
    Skumt...känns nästan som det är fel på denna.
    ★♥LIAM 07 o MEJA 09★♥
  • ängeln83
    Busbellan skrev 2010-08-09 16:55:04 följande:
    Men nej, inte åt det limegröna hållet, usch då vet jag inte om jag kommer gilla den heller
    Inget fel med den ärgen, men det var nog inte riktigt vad jag hade tänkt mig
    Tycker den ser radioaktiv ut, hade hoppats på en fin gul lixom lugn färg men denna är verkligen skrikig. Men det är skumt för den ser ju jätte fin ut på Buttes bilder, försökte ta kort på denna men på kort blir den också fin.
    Denna gillar jag inte alls, det blir nog retur på den, o den lär nog passa till Katvigs rosa/gula mössa som jag hoppats...fyyyyy va besviken jag är nu.
    ★♥LIAM 07 o MEJA 09★♥
  • ängeln83
    Everlonn skrev 2010-08-09 17:12:21 följande:
    Hej i tråden!

Nu har Mammastök åkt *saknar redan*Gråter

Har haft en härlig dag med Mammastök+4 barn, Liljan +2 barn hos Micke på B&R Butiken full med ungar Och lurvar!! Fiiina lurvarTungan ute

Kom hem med den "gula" men den är mer åt grönt än illgul som jag hoppats på men underbar ändå!!

Sen en runda på resturang och lekpark Enligt Bus "skojigt idag, Mamma"Hjärta
    Låter som en underbar dag

Så din gula är också skrikig i färgen? Jag blev super besviken, trodde den skulle vara härligt gul men denna får jag spatt på.
    ★♥LIAM 07 o MEJA 09★♥
  • ängeln83
    Tjollabolla skrev 2010-08-09 17:18:10 följande:
    Va!!! Grön lurv?!? Det vill inte jag ha!! Vill ha klar-gul!!!!
    Alltså inte grön...typ gul/grön/radioaktiv/skrikig...ville också ha klar gul, typ en lugn gul färg, inget skrikigt...är så otroligt besviken, finns ju inga andra jag kan tänka mej till Meja heller så hon blir väl utan Molo lurv
    ★♥LIAM 07 o MEJA 09★♥
  • ängeln83
    solouniko skrev 2010-08-09 17:24:16 följande:
    www.busochrackartyg.com/data/archive/product%... 

Stämmer den här bilden överens med hur den ser ut IRL? Tycker den ser grönare ut där än på de flesta andra bilder jag sett.
    Mjaaa...den är skrikiga än så, och grönare.
    ★♥LIAM 07 o MEJA 09★♥
  • ängeln83
    solouniko skrev 2010-08-09 17:29:28 följande:
    Men vad dumt Man vill ju gärna att den ska se ut som på bilden! En bekant har iallafall beställt en sån så jag får kika på den IRL när den kommer. Åh, typiskt. Det var ju den lurven jag var mest sugen på! Men lila och party pink och den turkosa också iofs ser ju fina ut med, men den gula var ju den bästa Såå synd!
    Ja precis, men i detta fall stämmer inte alls bilderna. Och jag har nog knäppt 50 kort på den nu men det går inte att få fram den rätta färgen. Sitter här med en liten tår i ögat, det var ju den enda färgen jag var sugen på till Meja...ev får hon en lila ist men den har ju Liam och det känns lite små trist.
    ★♥LIAM 07 o MEJA 09★♥
  • ängeln83
    Kristyr skrev 2010-08-09 17:47:10 följande:
    ängel> åhhhhhh den lila lurven var ju helt underbar... Hjärta

Ja den blev jag inte besviken på , helt underbart fin och Liam passade super bra i den lila färgen.

★♥LIAM 07 o MEJA 09★♥
  • ängeln83
    jean1 skrev 2010-08-09 17:55:16 följande:
    Ska man satsa på en Molo lurv jacka el overall i höst till en just nu 7 mån bebis? Var helt inne på en jacka, men kanske det är bäst med en overall ändå?

Jag tycker absolut du ska köpa en overall, perfekt i vagnen och i bilen, mycket praktiskare och mysigare än en jacka.
    ★♥LIAM 07 o MEJA 09★♥
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 17