Inlägg från: Busbellan |Visa alla inlägg
  • Busbellan

Vi som shoppar danska barnkläder del 17

MammaT:
    Hade du blötlagt i vanish? För det gör aldrig jag så det kan jag inte uttala mig om
    Jag använder den där gelen och gnor in på fläcken

Mamma till Nora, August och Ella
  • Busbellan

Har varit och lämnat August på dagis för hans allra sista dagisdag, känns riktigt tråkigt faktiskt
    Han har verkligen varit på ett superställe!
    Men man får väl hoppas att det blir bra till hösten också

• Busbellan

Åh, udag kom det tre paket i lådan, men bara OT
    Enbart NS i allihop

• Busbellan
    lillronya skrev 2010-07-09 19:11:52 följande:
    Å vad bra att du resonerar lika som jag. Innebär att jag förmodligen inte rådde fel och att jag valt rätt stl till mina småttar.

Funderar på om de verkligen behöver två overaller var.

Och så kanske jag med skulle leta upp overallerna från förra vintern och lägga ut på fb? Jag tror minsann jag har lite separationsångest.
    Ja, jag hoppas med att jag valt rätt till Ella, men jag tycker nog 104 borde räcka till henne hela vintern
    Följer hon sin kurva så kommer hon vara ca 104 cm i april nästa år, så 110 känns som om det skulle blivit stort
  • Busbellan
    Stormis skrev 2010-07-09 21:36:44 följande:
    God kväll!
    Sitter och ska läsa ikapp lite nu.
    Hur mkt IdaT har ni snackats? Vi kan nog få ihop en beställning på  1000 dkk om vi är några, dvs då blir det endast inrikesfrakt för det man själv köpt från den som beställer. Jag kan beställa och därmed ligga ute med pengar, men dessvärre kan jag inte sitta uppe i natt pga barn som tvingar upp mig 05 och fjärde natten i rad har satt sina spår... Så om jag beställer så gör jag det när jag vaknar alt om Everlonn kan göra en best i mitt namn Cool.
    Vad är det för adress till den där sidan så man kan gå in och kolla lite
    och hur mycket rea är det?
  • Busbellan

Alltså det är nog bara att inse, jag gillar nog inte ida T nåt vidare
    Men ett gäng strumpor skulle jag nog kunna beställa för de är bra.
    Men jag kommer aldrig ihåg i vilken storlek jag ska ta så hur är de i storleken och är det halksockar i alla storlekar?

• Busbellan
    Stormis skrev 2010-07-09 22:11:14 följande:
    Halket slutar typ runt 25 eller så, står det inte? Då är det baar en vanlig enfärgad strumps, dvs ingen söt bebis.
    Kristyr skrev 2010-07-09 22:00:32 följande:

Det går bra att bara beställ typ ett plagg? Drömmer Hur blir det med betalning och så???

Ja, det ska det göra. Mest att jag få mycket att packa . Men jag avrundar lite fräckt upp nån krona så det blir nog bra för oss alla . D

Man inboxar allrså Everlonn och så fort vi vet att beställningen är ok så sätter ni in pengar till mig (iaf de som beställer "lite mer" och sen när jag får hem kläderna packar jag dem och återkommer med fraktkostnaden.
    nej det står inget och jag hade helst haft utan bebisen
    Men jag TROR att Ella har 25-27 i de hon har och på dem är det halkskydd
  • Busbellan
    lillronya skrev 2010-07-09 22:11:50 följande:
    22-24 har mina småttar och de har 24 i kavatskor. Där är halk på dem iaf.
    Tack
    Men då räcker ju 25-27 till ella i alla fall
    August får nog ha 28-30 kanske
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 17