-
jag vetDuntoffla skrev 2011-05-19 20:35:15 följande:Haha, många dagar för en salg men vad gör man inte?
satte upp mig i feb typ ju
vet att sist fick jag bara ledigt ons!! o va så sjukt trött tor!! köra över 50 mil, sova typ 3,5 timme o sen jobba igen o inte sova förrän kvällen?? urk!! o ville bara hem o glo på allt .. så tog tor nu med.. o då känns fre onödig o jobba på bara? :-P o de va ju tur, med tanke på att marknaden e då, o de brukar va halva rea :-P o karusell.. så umgås med mina 2 små bara några timmar innan de andra dyker upp :-P kanske fika med faster o bara njuta av o vara
-
om 98 i leggings börjar sitta precis.. ev tom lite kort..
skulle ni köpt 104 nu då eller gått på 110 på en gång? 104 kommer ju sitta bra nu, 110 lite stora.. men ? ehh.. ?
jag vet inte? eller några i varje stl?
-
ja, verkligen skönt!! bara koppla av dagen efter, o bara slappa o dregla o klämma o käna o provaDuntoffla skrev 2011-05-19 21:42:50 följande:Skönt! Jag kommer vara död på lördag kväll.
Blir i alla fall inte något jobb denna gång. Värsta resan var väl jobba till 20 en fredag, ta nattåget ner, salga och sen hem med tåget då dessutom lokhelvetet brann
Sist så var det strul med tåget på vägen hem och jag fick åka ersättningsbuss (tokvarmt och gravid) och sen tåg igen. Hoppas på smidigare resa denna gång....
ja HUA, jag avundas INTE den resan!!
nu skulle de väl bli bil ist?
hoppas verkligen de e smidigare!!
va gör man inte för salg lixom? :-P -
tro jag med gör så.. OM jag minns när man väl e där?1 och 1 är 3 skrev 2011-05-19 21:31:46 följande:Jag gillar ju lite av varje, så växer dom itne ur allt på en gång
-
nä, vila blir det inte direkt dåDuntoffla skrev 2011-05-19 21:57:01 följande:Ja, denna gång blir det bil. Nu funkar det ju eftersom jag är mammaledig. Troligen kommer jag inte iväg i höst då det brukar ligga en mässa där. Det var den jag jobbade på förrförra hösten. Glömde ju lägga till att jag jobbade dagen efter lokbranden. Puh!
Bil är ju smidigt då man kan åka när man vill. jag har alltid fått mer eller mindre springa från salgen känns det som. Skulle vilja ta det lite lugnt denna gång även om jag måste hem. A åker till Norge morgone efter och sen har jag barnen själv till fredagen. Så direkt vila blir det inte
dock lugnare tempo ändå som du säger..
o kunna lägga ut allt i bilen på en gång e med skönt.. sitta ner en stund efter allt rivande o slitande
nä, om man skulle sova? upp mitt i natten ju.. :-P -
o här va de tomt!!!
-
jag skrev nyss med?ChokladMoshin skrev 2011-05-20 20:49:14 följande:Men är jag själv kvar i tråden eller????
va på lindex idag
hua va farligt!! ta 3 bet 2, summerpirce.. o så kupong på det
me like!!!!
-
ja, måste räkna sen på ord pris o se rabattenChokladMoshin skrev 2011-05-20 20:55:32 följande:hur nice som helst
va hittade du?ängeln83 skrev 2011-05-20 20:58:40 följande:Var också på Lindex idag
Riktigt billigt blev det, fast det var ganska så utplockat i storlekar men lite fick jag med mej hem iaf
jag e kvarBusbellan skrev 2011-05-20 20:58:11 följande:LJ2 är du kvar?
Vilken tid tror du vi kommer åka på onsdag?
ca 9 härifrån eller? Måste säga en tid till dagis på måndag tror jag
räknar med väl ca runt 8 från mig tro jag.. borde va framme runt 10 nåt vid båten.. o så båt över, ev kö till båt, körtid i danmark o köa
så tro de blir bra med 9 från dig.. =) tar inte mer från mig än en timme... =)
-
ja!! o jag e ju van o gå upp 05.10Busbellan skrev 2011-05-20 21:09:38 följande:Skönt att slippa stiga upp mitt i natten för en gångs skull
Då får jag säga till på dagis att Ella kommer vid 8.30
iofs ringer sambon klocka efter halv, men jag MÅSTE inte gå upp då
han åker med barnen tjugo i sju typ.. så går väl upp då med o fixar.. lägga sig i tid bara
*eller hur? vem lurar jag lixom?*
o så ska jag iväg o pierca mig IGEN på tis förmodligen..
hua..
-
måste få säga!!
1429 va ord pris på allt! med t3b2, summerprice, o så rabatten *summan va lite över 900, så 300 i rabatt då*
ska ha 150 av syster av dom, som va hennes *efter rabatt med*
så knappt 500 o fick massor!! mig gillar
bamsefoppa till lillan, rutiga shorts till son, djungletshirt till son, jumpsuit till stora, 3 shorts till stora, 3 leggings till stora, limegrön klänning till lillan, o bamsetrosor till lillan..
de va mitt..
sen köpte syster 2 leggings o en tunika med..
totsumma för allt blev 639,50 !! *vi köpte ju på min rabattkod med såklart åt syster med
*