• MammaT
    Buttelina skrev 2010-06-09 19:59:48 följande:
    det verkar som att det bara är fotbollar/fotbollsplanprinten. antar att resten kommer om ett par veckor först skulle vilja ha ett linne med fotbollarna men det har säkert inte tillverkats
    mitten av juli skulle höstsläppet komma
  • MammaT
    Buttelina skrev 2010-06-09 20:02:09 följande:
    jaså? så sent? så sent brukar det ju aldrig komma *snyft*
    jasså men då har jag kanske blandat ihop det jag frågade annacill och jag har för mig hon skrev 15 juli men då kanske hon skrev 15 juni
  • MammaT
    ChokladMoshin skrev 2010-06-09 20:03:33 följande:
    Vill också ha linne, hur dumma är dom om dom inte gjort det liksom.
    Fotbolls Vm är ju på sommaren....
    ja och tänk va coolt det hade varit som klänning
  • MammaT
    ChokladMoshin skrev 2010-06-09 20:08:40 följande:
    Hoppas i alla fall.
    Buttelina skrev 2010-06-09 20:04:52 följande:
    haha preciiis samma tänkte jag

jaaa preciis!! det är ju på sommaren. tänk ett linne och ett par coola knickers
    Ja, så fint ju!Eller hur!! Tycker dom är tråkiga som aldrig gör "killprinten" som klänningar.
    vi får väl maila igen
  • MammaT

idag fick jag hem min fina idaT apjacka strl 62 som jag hade tänkt ha till framtida syskon sen någon gång men vet ni den passar perfekt till min 14 månaders

• MammaT

Underbara bilder i bt och underbara bollar i bt längtar tills min filt kommer och jag bara måste ha en mini suit

• MammaT
    jompa skrev 2010-06-11 22:00:18 följande:
    Ja de verkar ju ha min stil så det kommer nog fina saker i höst oxå, nu måste jag bara hitta två fotbollströjor till sonen, han vill ha de med randiga ärmar, den ena med bara fotbollarna på och den andra med olika fotbollsmotiv på, helst på samma ställe.
    Matador hade dem men det funkar inte med mitt kort där, de verkar ha något fel.
    annacill kommer få den med randiga ärmar
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 17