Inlägg från: solouniko |Visa alla inlägg
  • solouniko

Vi som shoppar danska barnkläder del 17

Hej tjejer! Lite OT, inte inte så lite kanske Men har ni tips på någon fin taklampa till barnrum? Det står HELT stilla, vaaad ska Milla ha för taklampa? Haha. Jag har sådana jobbiga bekymmer

Milla 090316 ♥ solouniko.blogg.se
  • solouniko

Kramar till bubbelmamman, hoppas allt är okej Hjärta

Ängeln, fiiina klänningen! Men oj vad liten Har varit sugen på den men 80 kanske blir litet på Milla.. Hur lång är Meja nu?

• solouniko
    ängeln83 skrev 2010-06-03 21:32:44 följande:
    Läser ikapp lite

Jaaaa, den är tok liten. Åh jag vet inte riktigt, sist var hon 68 cm men det var i slutet av april, kan tänka mej att hon är nånstans mellan 70-74  cm nu.
    Hmm okej men då borde ju Milla kunna ha 80, om inte annat som en tunika. Den är ju såå fin Tror Milla är kring 74 cm nu så jag hoppas det funkar Ni som har t-shirtarna, är de lika små?
  • solouniko
    ängeln83 skrev 2010-06-03 21:51:12 följande:
    Ja det borde hon absolut kunna ha, och den är ju precis lika fin som tunika , speciellt till hm:s 3/4 leggings
    Ja precis. måste nog bli en sån
  • solouniko

Hej!

Smultron kikade in i Millas garderob och jaa, den är snyggt cupsrosa nästan exakt på pricken Fiiina underbara klänningar!

Har ni hört nått från bubblan?

• solouniko

Mitt packet från Pomp de lux är också påväg, även om det var en regnoverall till hösten och bara två leggings så lääängtar jag Alltid kul med paket

• solouniko

Smultrpn - Köp lite för stora kläder till Lova i 80 som du måste sälja bort sen vettja! Gärna grön/lila kan du bunkra för det har vi inget i

• solouniko
    ängeln83 skrev 2010-06-13 08:16:03 följande:
    Morning.

Åh, ja jag med, speciellt nu när jag såg att även vårens ränder fanns, hade så gärna velat ha lite rosa/gul och rosa/rosa till Meja.
    Jag är också såå sugen på de ränderna till Milla Ser så himla fina ut!

Godmorgon! var tvungen att morgonshoppa lite hos MilkMilla nu ändå Superfina gröna miniapple shorts och en grön tshirt till det
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 17