• Helle
    SmillaMilla skrev 2010-05-07 21:11:14 följande:
    Nja, till ett litet större barn kanske. Men inte till en 2 åring. Eller nä jag gillar inte bikini på barn. Men färgerna var fina!
    Nä kanske inte till en 2-åring, men till en 6-åring  
  • Helle
    Busbellan skrev 2010-05-07 21:13:05 följande:
    Gokväll på er, vad händer här då?
    God kväll
    Just nu har vi ramlat in på Hummel lite grann
    SmillaMilla skrev 2010-05-07 21:13:00 följande:
    osäkert men så kanske jag är lite gamalmodig
    Vi är alla olika. Jag har inte funderat så mycket över det då jag bara har pojkar
  • Helle
    Busbellan skrev 2010-05-07 21:14:53 följande:
    Lite sur idag Ella hade nya småfolkströjan på dagis idag, och kom såklart hem med köttfärssåsfläckar över hela, hoppas nu vanish tar det! Inte sur på dagis alltså, utan bara allmänt irriterad, hon hade säkert kunnat få ännu värre fläckar hemma
    Fy vad surt sånt är. Igår hade Philip en ny Hjorth tröja på sig och trots att jag hade satt på honom ett förkläde så lyckades han få in tacoköttfärs under
  • Helle
    Buttelina skrev 2010-05-07 21:32:56 följande:
    har nån hört nått från kristyr? *orolig*
    Jaaaaaa, har ni inte sett på FB. Hon har fått en liten flicka De skulle få komma hem igår, tror jag det var el om det var idag.
  • Helle
    RååSa BuBBlan skrev 2010-05-10 10:17:04 följande:
    Finns väl några som gillar NS här va?  Fridolina.se har rea på dom, trodde inte dom fick reas på nätet`? Inte min butik!!
    Jag såg också det och ville gärna ha en skjorta, men 44 kr i frakt kändes inte så lockande. Då kan jag lika gärna köpa den någon annanstans till fullpris.
    Tror de ska sluta sälja NS så det är kanske därför.
  • Helle

Goddagens tjejer!

OT, men vi (familjen) ska åka till min syster i Malmö över långhelgen. Vi funderar på om vi ska stanna i H-borg första natten och ev tura eller göra nåt annat skoj innan vi åker ner till Malmö på fredagen eller om vi ska åka ner till Malmö på torsdagen direkt och sen ta oss runt där nere, kanske till Österlen osv. 
    Vad rekommenderar ni skånetöser? Vad finns det för kul för en 2-åring, en 4-åring och ett par halvtrötta föräldrar att hitta på?
  • Helle
    Tjollabolla skrev 2010-05-11 13:12:54 följande:
    Skånes djurpark kanske om det är fint väder?
    Ligger var?
    Buttelina skrev 2010-05-11 13:13:50 följande:
    folkets park i malmö är kul
    Och vad finns det där?
  • Helle
    Buttelina skrev 2010-05-11 17:11:53 följande:
    hmm ponyridning, karuseller, terarium (med ormar, kängurur, papegojor, spindlar osv) innelek, utelekplats mm
    Det låter ju kanon. 
    Tjollabolla skrev 2010-05-11 17:14:01 följande:
    Ligger i Höör, tar inte så lång tid från Malmö
    Ahh ok. 
    Tack tjejer
    Fler skånetips?
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 17