-
Men kanske kan ta något på printen? :)solouniko skrev 2010-06-28 22:07:06 följande:Jaa finns ju massa bilder i katalogen, men inga bra direkt på själva kläderna.. -
Lägg upp bilderna på din blogg vetjja ;)solouniko skrev 2010-06-28 22:29:56 följande:Skaffa en egen
Haha, ska se vad jag kan göra! -
Kommer det en del print till eller är det typ dom som kommit nu?
Och bara mer grejjer i samma? -
Ni som ville ha gul och orange lurv kommer nog bli rätt glada i höst :)
-
nej har tyvärr ingen bild :(Buttelina skrev 2010-06-30 14:38:18 följande:vaaaa? hur vet du det? vilka färger kommer? har du biiiild
gul,orange,blå,rosa,turkos,grå,brun...
Några färger jag fått reda på..
kommer om några veckor :) -
Jag förstår inte riktigt varför dom har så dåliga kataloger :/FL Lisa skrev 2010-06-30 14:48:40 följande:nu kommer jag också med en kommentar i ämnet. Sitter här med en katalog från Molo (sitter dock på jobbet så kan inte fixa bild nu men någon annan kan säkert hjäla till med det)
I den här katalogen skymtar iaf några lurvar. (med reservation för lite fel då alla lurvar inte är helt lätta att se)
lila med svarta kanter
mörkgrå eller svart med gröna kanter
mörkgrå eller svart med röda kanter
ljusgrå med någon rosa eller orange variant på kanterna
ljusblå med gröna kanter
rosa? med svarta? kanter -
Jag har bara sett dom som är i katalogen..Buttelina skrev 2010-06-30 14:51:27 följande:ohh var alla lurvar?
vilka färger var det på kantbanden på den orange och den gula?
var den rosa ljusrosa?
FL Lisa skrev 2010-06-30 14:48:40 följande:nu kommer jag också med en kommentar i ämnet. Sitter här med en katalog från Molo (sitter dock på jobbet så kan inte fixa bild nu men någon annan kan säkert hjäla till med det)
I den här katalogen skymtar iaf några lurvar. (med reservation för lite fel då alla lurvar inte är helt lätta att se)
lila med svarta kanter
mörkgrå eller svart med gröna kanter
mörkgrå eller svart med röda kanter
ljusgrå med någon rosa eller orange variant på kanterna
ljusblå med gröna kanter
rosa? med svarta? kanterihh låter nice

så har inte sett gul och orange tyvärr. men dom sa att det skulle komma :) -
Ja jag vill med ha luuurvar :)
Och vilken fin katvig rad.. gul/lila :) -
Ja här har redan A 10 lurvar .. Och det verkar bli en dyr lurv höst så kommer nog bli ett antal fler :DFL Lisa skrev 2010-06-30 17:16:48 följande:men åtta lurvar är ingen fara...tror alla barn behöver MINST 10 lurvar. En per dag i veckan plus några extra
Vilket är tur för mig eftersom sonen "bara" har 4 lurvar varav en snart är för liten så jag kan med gott samvete shoppa flera av dom nya
och bebis i magen har bara 2 luroveraller än så det får nog bli några i ministorlek också.
Nu måste jag bara börja med att trolla fram lite pengar känner jag
-
Vilken strl ska man ha på lurv tror ni?
A är 87,5 cm.. och väger 13,7
Men hennes lurvar i strl 92 tycker jag är för korta fram :S