Inlägg från: na96gen |Visa alla inlägg
  • na96gen

Vi som shoppar danska barnkläder del 17

Kristyr skrev 2011-08-18 21:08:47 följande:
    ja de torrfäller efter 100tvättar med känns det som.. men fina är de
    oj .. måste tänka på det då alltså Skäms
    ja de är superfina och sonen är stolt som en tupp Tyst
  • na96gen
    Buttelina skrev 2011-08-18 22:48:17 följande:
    mina torrfäller inte alls :-O
    jag har inte märkt att mina torrfäller häller ..
    men har inte haft det så länge Solig

Någon som har koll på nya Katvig mössorna Tyst
    någon som har sett live ?
  • na96gen
    anette 81 skrev 2011-08-20 20:39:51 följande:
    ingen som äger en molo overall?
    jo..................
  • na96gen

oj nu utmanar du minnet .. ja jag tror det men ej i armar och ben ..
    NI som haft overallerna mera än mig .. rätta mig om jag har fel Solig

• na96gen
    Helle skrev 2011-08-21 07:14:08 följande:
    Japp, jag har sett den live. Något speciellt du undrar?
    nä jag bara undrade om de är lika fina live som på bild Solig
  • na96gen
    Zvartaliljan skrev 2011-10-19 15:38:15 följande:
    ja det var en aktiv tråd men med ett fåtal personer och en massa anonyma läsare i bakgrunden....

För att vi slutat skriva i denna behöver ju inte denna tråden dö ut. Ni som vill läsa och diskuttera får ju själva visa er och skriva då. Vi svarar såklart på frågor o hjälper fortfarande till. Men mycket att denna var så väldigt aktiv var kringsnack runt kläderna och även mycket OT o det sköts på annat håll nu där vi kan hålla det privata mellan oss.
    aha är det därför det är så tyst här ... saknar er
  • na96gen

Molos babybrallor är det ju många som har som knickisar .... min dotter kommer vara 1 mars Vilken storlek behöver hon då på babybrallorna för att kunna använda dem nästa sommar Tyst
    så jag inte säljer bort de brallor hon nu växt ur

• na96gen
    Zvartaliljan skrev 2011-10-26 16:53:47 följande:
    Min son var 1½ nu i sommar o hade 68 i knickers. så spara de i 56-62
    åå tack för supersnabbt svar .. {#emotions_dlg.flower}
    är det bara dem med mudd som blir fina eller funkar det dem utan oxå .. ? hon har precis växt ur sina gula med prickar o jag tycker de är så härliga ,,, men inte som knickers kanske ?...
  • na96gen

ja då får jag lägga undan dem oxå .. vad kul Tyst
    tack för hjälpen Hjärta

• na96gen
    violatricolor skrev 2011-10-26 18:51:59 följande:
    Jag tycker det är så synd att Molos prästkragefilt inte finns någonstans längre och ingen lika fin Molofilt heller... Väntar barn nu och hade gärna köpt en sån för de är så otroligt fina. Det händer att de kommer upp på tradera men då kan de sluta på 500 vilket är rätt mycket för second hand....
    bara hoppas det kommer fina nya filtar men visst prästisen är speciell .. dottern ligger och kikar på den och verkar tycka den är fin
    Många av de gamla trycken är ju poppis så då blir det ju dyrt men de är ju fina så {#emotions_dlg.flower}
  • na96gen
    Zvartaliljan skrev 2011-10-26 22:35:05 följande:
    haha mycket med 500 för en second hand? Idag såldes det en dockhusfilt för 1400kr på facebook
    GALET!!!!!!! Jag fattar inte hur man bara kan betala så mycket, sorry Veronica du läser säkert här med men du är galen!!!!!!!!!!
    ja jag vet .. nästan så jag skäms ,.men tänkte att What the fuck .. och så blundade jag Tyst
    En sån sak man gör bara en gång i livet .. nu är det bara hoppas att den blir omtyckt av Lilltjejen.. annars blir det jobbigt
  • na96gen

i bildtråden fanns en småfolk overall i lila -- finns den att handla fortfarande ? isåfall var {#emotions_dlg.flower}

• na96gen
    Zvartaliljan skrev 2011-11-21 11:15:46 följande:
    nej det är förra årets. Så går bara att hitta på tradera eller på fb. Vilken storlek söker du??
    ja du .. 86 kanske
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 17