Inlägg från: ängeln83 |Visa alla inlägg
  • ängeln83

Vi som shoppar danska barnkläder del 17

Tycker det verkar mysko med alla lurvar som försvinner från Babyshop. Pratade just med en kompis som beställde 2 jackor och 1 overall i fredags, fick mail nästan direkt att det var skickat men idag har hon fortfarande inte fått några.

★♥LIAM 07 o MEJA 09★♥
  • ängeln83

Hej hopp flickor.

Har varit iväg hos mina föräldrar och mumsat blåbärspaj
    Ska också ta mej ett ryck och lägga ut på T idag, har hur många kassar som helst med för små kläder, bara jag får några kronor för dom så är jag nöjd.

★♥LIAM 07 o MEJA 09★♥
  • ängeln83

Sitter här och velar över vad Liam ska få för vinteroverall, finns det några andra bra förutom Molos?
    Gillar ju Molos men sambon tycker dom blivit lite väl dyra, kan iof hålla med honom men för min del är dom värda varenda krona.
    Nån sida som har kvar förra årets på rea?, hittar ingen färg bland dom nya som känns sådär riktigt wow, förutom regnbågen då men den är för dyr även för mej

★♥LIAM 07 o MEJA 09★♥
  • ängeln83
    Tynne skrev 2010-08-12 20:30:00 följande:
    Är en tös på 1½ "för stor" för att ha en molo lurvoverall? Den är mest tänkt att ha under en vanlig skaloverall (utan foder) Men kommer kanske även att användas utan skaloverallen.
    Absolut inte, vi använde våran tills sonen var ungefär 2 år, eller ja, så länge den passade innan den blev för liten.
    Vi använde den jätte mycket med regnbyxor och liknande.
    ★♥LIAM 07 o MEJA 09★♥
  • ängeln83

Nä nu blev jag sugen på en Molo iaf
    Vilken är finast av den gröna och den blå?
    O ja, regnbågen är finast men jag måste överväga om den är värd dom där extra hundralapparna

★♥LIAM 07 o MEJA 09★♥
  • ängeln83

Eller ska man köra jacka+byxa, vad har ni till era 3-4 åringar?
    O vilken storlek ska man ta på overall, Liam är väl strax över metern lång, räcker 110?

★♥LIAM 07 o MEJA 09★♥
  • ängeln83
    Buttelina skrev 2010-08-12 20:42:37 följande:
    jag kommer ha jacka byxa för barnen gillar inte overall och det är praktiskt.. men det är ju olika.
    jag slänger in en röst för hummel annars
    Tänkte så med...men då blev det ju ännu dyrare *snålas* Då köper jag nog hellre regnbågs overallen

Vart finns nya Hummel?
    ★♥LIAM 07 o MEJA 09★♥
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 17