Inlägg från: 1 och 1 är 3 |Visa alla inlägg
  • 1 och 1 är 3
    Greksmurfen skrev 2011-04-12 20:38:12 följande:
    jo man få vella hoopas  det... men hmm undra hur man betedde sg =P......dem sa att snetändningar brukar ju barn under 4 år ha så lite på skoj så sa en i personalen att  ja det e vella bra å ha kvar barnasinnet ....
    1 och 1 är 3 skrev 2011-04-12 18:43:40 följande:
    Shit vad jag längtar till salg nu!!!

Jag kommer nog ha med mig cirkus 3000 danska... jag vet att ju mer jag har med mej ju mer handlar jag... och sen säljer jag oandvänt... men det är ju sååå kul! Och såååå svårt att solla när man sitter där med sin stora säck!
    WORD iof fick ja mitt stillat lite granna med OTT ;)... haha å vi gjorde precis som på salg... tre pölsedamer tog sina högar å satte sig i ett av de små pygmerummen å började sålla HAHAHAHA.......ja nöden har ju ingen lag kan dock meddela att OT svenskarna e inte vana vid salgfasoner ;)
    Kan tänka mig att ni fick en del konstiga blickar
    080826 - Puma Teolin < truckerfrun.blogspot.com >
  • 1 och 1 är 3
    lillronya skrev 2011-04-12 20:39:06 följande:
    HÄR är jag iaf!

Hemkommen från gympa med småttar och sen orkesterövning med M.
    M är nu officiellt medlem av orkestern. Hon ska få vara med slagverkarna och "skramla med nåt" så hon har en plats även vid stillastående arrangemang.
    Innan var tanken att hon "bara" skulle vara tamburmajor när de marcherade.
    Nu fick orkesterledaren nys om hennes tidigare utanförskap i skolan och sånt gillades visst inte.

Behöver jag säga hur hur glad jag är? För att inte tala om hur glad HON är.

Ursäkta ot, men jag hade ingen här att dela det med.
    ÅÅÅÅÅÅ va roligt!!! Hon är sååå himla härlig på alla sätt! Fattar inte att tjejer kan va så dumma mot varandra! Detta kommer bli perfekt!

• 1 och 1 är 3
    Busbellan skrev 2011-04-14 20:05:34 följande:
    Trevligt
    Vad händer idag då?

Jag funderar på att orka slänga ut lite på fb, tradera går ju ändå inget bra
    Allt lugnt här! Grillar för första gången i år, ätit tillsammans med mannen för första gången denna veckan, solen har lyst idag och det är fredag i morgon, kan de bli bättre!?

Jag borde nog oxå sälja lite men pallar inte
  • 1 och 1 är 3
    Busbellan skrev 2011-04-14 20:10:47 följande:
    Låter ju helt perfekt

Nej, orkar heller inte egentligen, men det är ju en salg i sikte
    Precis! Jag hoppas verkligen att jag kommer iväg! Vill ha datum tidigt så man kan planera!
  • 1 och 1 är 3
    saturnina skrev 2011-04-14 20:13:17 följande:
    Ibland undrar man hur andra generationer fungerar. Farmor gillar inte Gustavs regnbågströja (och det är hans absoluta favorit som han gärna har varje dag) och gissa varför? Jo för då tänker hon på de homosexuellas förbund som har regnbågsfärgerna i sin logga. Så hon tycker han kan ha mörkblått istället som alla andra pojkar på dagis... sug på den tjejer!

Grrrr... Demon

Hej förresten, min shoppingbudget har varit betydligt lägre sen jag slutade läsa här. Tyst
    SUCK!

Har en bekant som varit på sjukhuset idag... hennes fru var med... men trots upprepningar om detta så var det fortf en VÄN.. för två tjejer kan ju itne vara gifta med varandra Förvånad
  • 1 och 1 är 3
    ängeln83 skrev 2011-04-14 20:38:12 följande:
    Hon är här
    Tack för rådet ang skor! Dom kom på posten idag, nååååågot tajta men funkar absolut! Och helt nya så kanske dom töjer sej lite.
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 17