Inlägg från: SmillaMilla |Visa alla inlägg
  • SmillaMilla

Vi som shoppar danska barnkläder del 17

jompa skrev 2010-08-15 18:42:06 följande:
    Är en nedräkning på 5 tim ungefär nu på deras hemsida så det gäller väl söndagen ut.
    ja nu syns den där igen. KONSTIGT!
  • SmillaMilla
    1 och 1 är 3 skrev 2010-08-15 18:47:38 följande:
    Jag e nog blind men jag hittar inget om säljyra...
    hmmm stäng ner och starta upp igen. För det sysn för mig nu. Alltså på startsidan
  • SmillaMilla
    LitenBlomma skrev 2010-08-15 18:46:54 följande:

Nu fotade jag henne med den på.
    oj ja, den ser ju verkligen ut att passa bra.
  • SmillaMilla

Nä nu måste jag vara ot

Men vet att det är fler här som har ett foto intresse. Jag skall köpa ny kamera, och funderar på en Nikon d5000. Någopn med tips? Jag skall alltså ha en systemkamera.

• SmillaMilla
    LitenBlomma skrev 2010-08-15 19:10:11 följande:
    88 cm är den, mätt från axel till benslut. Någon som har mätt sin?
    Vill du att jag mäter?
  • SmillaMilla
    LitenBlomma skrev 2010-08-15 19:13:41 följande:
    Ja men det vore jättesnällt!
    Stl 104 är 94 cm lång.
  • SmillaMilla
    Vikkan76 skrev 2010-08-15 19:28:58 följande:
    Här skrivs det mycket på en vecka märker jag....orkar inte läsa ikapp för då får jag väl hålla på resten av kvällen.

Tillbaka från Öland iaf. Så skönt att komma hemfrån en stund men också sååå Härligt att komma hem igen. Vi hade ju precis renoverat badrummet innan vi åkte så det var spännande att se hur det såg ut, för det mindes man knappt.

Vi bodde i Enerum på norra Öland. Nära Böda och Byxelkrok. Jättefint hus hade vi hyrt genom företaget jag jobbar på. Två våningar och fullutrustat. Nästan snudd på strörre än vårt egna hus för 17. Å då är vårt hur 104 kvm.

Vi tog en sväng till Djurparken i Färjestaden, ett besök i Borgholm och Eleraff, Ölands norra udde och Fyren Långe Erik, ett besök på Böda sand....där vi badade eller rättare sagt barnen. Inte jag...badkruka som jag blivit på äldre dar. I ungdomen levde man ju i vattnet. Sen har vi slappat, ätit gott, bla Öländska kroppkakor med lingon och grädde. MUMS!

Lite shopping hann jag ju med också. På Eleraff blev det en del fina grejer. Foto finns på min FB sida. Orkar inte ladda över bilden från mobilen. Men jag har lagt upp andra godsaker i BT som jag fått i veckan och overallerna jag samlat på mig under sommaren. Så nu längtar jag nästan till vintern så barnen kan ha sina fina jackor.
    Superfin shopping!!!!!!!!!! Dina barn kommer ju inte att frysa i vinter
  • SmillaMilla
    1 och 1 är 3 skrev 2010-08-15 19:27:32 följande:

Nu har jag nog bestämt mej! En småfolkoverall ska få flytta hit och vår lila 98 får nog flytta härifrån!

Vilket I-landsproblem alltså

Oj de där har jag inte ens sett. Har du länk?
  • SmillaMilla
    1 och 1 är 3 skrev 2010-08-15 19:34:25 följande:
    Förra årets, Har köpt av Nikki Eller jag skulle fundera tills i morgon men jag har funderat klart!
    Aha, visst var det den som fanns i brunt också?
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 17