Inlägg från: Duntoffla |Visa alla inlägg
  • Duntoffla

Vi som shoppar danska barnkläder del 17

Vikkan76 skrev 2011-01-29 20:46:23 följande:
    Skapa ett eget album på din egna sida och ladda upp ett gäng foton i ditt album, när detta är gjort får du upp alla foton i rad och kan då lägga in text på fotona.

Sen går du in i köp/sälj gruppen och går in i galleriet och väljer att lägga till foton. Då kan du välja att ladda upp dem från ditt egna album. Detta har dock strulat på sistone, men väl värt att försöka!
    Ok,tack för tipset. Nu la jag in dem direkt. Problemet är ju då att de syns innan man hinner skriva. Och hökar finns det överallt
  • Duntoffla
    Mamma till Simon skrev 2011-01-29 20:58:30 följande:
    haha såg att du lyckades

Bara att ignorera alla kommentarer innan du är färdig Flört
    Busbellan skrev 2011-01-29 20:58:46 följande:
    Ja, man blir smått stressad av alla kommentarer innan man hunnit skriva bildtext
    Ja, det var lite stressande. Man får ha tunnelseende. 
  • Duntoffla
    FL Lisa skrev 2011-01-29 21:00:13 följande:
    hahaha...nu förstår jag ingenting
     Man ska vara på, annars vinner man inget
    lillronya skrev 2011-01-29 21:05:16 följande:
    Å var det imorgon? Vilken tid?

Hej förresten!
    hej hej!
  • Duntoffla
    Busbellan skrev 2011-01-29 21:00:11 följande:
    Nu fick du en vänförfrågan på en gång också, insåg att jag inte var vän med dig på fb för dina bilder syntes inte i min logg
    Nu är vi vänner
  • Duntoffla

en till fråga, hur tar jag bort bilden när objektet är sålt?

AnnaFreja skrev 2011-01-29 22:02:21 följande:
    Jag vet. Inget roligt när mina kollegor på jobbet diskuterade vilka kläder jag sålde på fikarasten liksom :(.
    ja, hur får man bort det`?
  • Duntoffla
    Zvartaliljan skrev 2011-01-29 23:17:07 följande:
    Nu har jag testat det här med o skapa en mapp på min fb-sida o verkar funka. Jag anpassade den så jag valde att alla kan se den förutom en lista med vänner som jag markerade (typ svärmor m.fl).

Vad lätt det gick o ladda upp till säljgruppen därifrån...ska nog fortsätta göra så här.
    Hur la du in den listan? Var du tvungen att söka upp och skriva in eller kunde du få upp en lista med alla dina vänner och sen därifrån välja bort de som inte skulle kunna se? 
  • Duntoffla
    ängeln83 skrev 2011-01-30 09:23:53 följande:
    Godmorgon förresten

Här är familjen piggare idag, igår var en väldigt skum dag. Meja sov ju ända till 12.30, var sen vaken 30 minuter och sov vidare till kl 16, veti sjutton vad som var med henne men trött var hon
    Och jag och sambon låg i soffan och kved halva kvällen, hade sååå ont i magen och mådde illa, trodde det var magsjukan men förmodligen var det nåt vi ätit.
    God morgon!

Skumt! Noel var ju sådär förra fredagen. Gnällde över magont, sa att han spydde (hittade ju bara vatten?)  och sov sen som en tok. Sambon fick migrän och var illamående förra söndagen. Undrar om det är någon mildare variant av magkör ändå?

• Duntoffla
    ängeln83 skrev 2011-01-30 09:33:23 följande:
    Godmorgon
    Ja alltså det var verkligen tok skumt, mådde illa fram och tillbaka men det blev aldrig nåt av det, och magen värkte konstant så vi höll på att bli tokiga båda två, men till slut lyckades vi somna och idag är det borta.
    Har hört flera som varit så. Helskumt! Det kan ju vara att man är olika känslig och en del spyr ju "lätt" medan andra "bara" får ont i magen.

För några jular sen var vi hos sambons föräldrar i Norrland och hans brors ena barn spydde en gång någon dag innan vi skulle ses och sen inte mer, andra barnet spydde som en gris på julaftonskvällen (sambons föräldrar har bara en toa...kul Hade handsprit överallt. Som tur var var barnet litet och använde inte toan). På juldagen åkte hans bror med familj hem då tredje barnet började känna sig illamående. Väl hemma sen blev hela familjen magsjuk. Själv hade jag grymt ont i magen på juldagen och lite på annandagen men spydde aldrig. Sambons syrra blev sjuk någon dag efter. GOD JUL liksom!
  • Duntoffla
    ängeln83 skrev 2011-01-30 09:52:48 följande:
    Ja så är det nog. Jag får nog mest ont i magen, tror aldrig jag haft nån riktig magsjuka, och det är jag evigt tacksam för Barnen verkar också vara ganska så tåliga.

Åh fy, vilken rolig jul
    Jag är inte heller så "lättspydd" tack och lov. Har inte heller legat däckad och spytt flera gånger i rad. 

Nåväl, nu kanske vi ska prata om något roligare

Operation rensning pågår här hemma. Inser att en del plagg inte kommer att användas trots att de är fina. Sen måste jag börja försöka kombinera mer plagg. Nu köper jag bara för att jag tycker om dem men måste börja tänka lite mer matchning också.  
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 17