Inlägg från: solouniko |Visa alla inlägg
  • solouniko

Vi som shoppar danska barnkläder del 17

Buttelina skrev 2011-04-04 20:50:14 följande:
    åh fy vad mysigt!!

haha ja tänk så går du över 3 veckor och får en dryg unge
    Ja jag har såå många fiina katvigar i 56 & 62 som jag längtar efter att få använda Måste ta en liten samlingsbild sen Drömmer Och ja Molo, IdaT osv med med katvigarna är favvosar

Haha nej guuud jag vill INTE gå över! Milla kom ju en vecka innan BF så jag kommer räkna allt efter det som övertid typ
    Milla 090316 ♥ Bebis maj 2011 ♥ solouniko.blogg.se
  • solouniko
    Buttelina skrev 2011-04-04 20:56:34 följande:
    '
    åhh fina katvigar du mååste fixa en samlingsbild

haha usch hoppas inte du går över då det måste vara så jobbigt. mina barn kom så puktligt.. skönt!! min kompis gick nyligen över nästan 3 veckor och födde en klump på 5140gr och 57cm :-O
    Ja, alla är så fantastiskt fina där de ligger i lilla lådan Ska fota sen

Men guud Nätack, 21 dagar får man gå över här innan man blir igångsatt och det vill jag verkligen inte. Shit alltså 5 kg och 57 cm, stackars den skruttan Nästan en decimeter längre än Milla, jisses!!

Men vi har ännu typ INGA namn! Milla & ? Åhhh vad svårt det är!
  • solouniko
    Stormis skrev 2011-04-05 13:49:16 följande:
    Jag och Smultron åker till Baby o barn på fredagen.
    Åååhhh! Jag vill jag vill jag vill! Vaaaarför är allt roligt SÅ långt bort? Jag vill ha massa NS ju!
  • solouniko
    Buttelina skrev 2011-04-05 18:59:08 följande:
    haha nää gemstonse är ett av dom fiiinaste printen
    Alltså jag kom just på att vi ALDRIG haft nått i det printet Kan det verkligen stämma? Jag har köpt det till massa bebisar osv men fick aldrig tag på varken klänning, tröja eller leggings till Milla Så det var ju då verkligen på tiden!
  • solouniko
    Pepper79 skrev 2011-04-05 20:46:17 följande:
    Vad blev det i gemstone printet? *nyfiken*
    Klänning i 86/92 Finaste!

Men alltså Butte jag dööööör! Jisses vad mycket fint du hittat, precis min smak Hit med bondgårdsfilt, leopardisar, safari, popcorn och jaa allt annat med Du ska inte sälja popcorn suiten? Drömmer
  • solouniko
    Buttelina skrev 2011-04-05 21:15:37 följande:
    haha förstår att du döööör men allt i baby stannar eller ja en bonbon mössa ska jag nog sälja för jag såg att jag hade två av den, men annars inget haha. är helt kär i alla fina suitsen. och KÄR i dom ränderna som är lite i neon Hjärta. VARFÖR har ingen tagit in dom
    Alltså helt GALET vad mycket fint! OTT är ju bättre än salg, bara nya fina smaskiga print nästan Nåja, jag får "trösta" mig med klänningen Men bebis BEHÖVER faktiskt en popcorn suit, och en bondgårdsfilt Joo!
  • solouniko
    Buttelina skrev 2011-04-05 21:22:16 följande:
    haha ja ott är näästan bättre än salg. nääe det är det inte.. kul att hitta nya print men jag hittade detta under 6 dagar... på salg hittar man MASSOR på en o samma dag
    Säljer det icke
    Haha nä, jag får köpa det i butik istället Men ja, OTT till norrland röstar jag på!
  • solouniko

Hej hopp Åh jisses vad det hoppar och far i magen, men nu har den sjunkit rejält iallafall och det är lite lättare att andas och äta haha. Men desto mer kissnödig istället Var hos BM igår och hon konstaterade att den är fixerad och redo för förlossning och att hon inte trodde den skulle stanna så länge till My god! Är jag redo för tvåbarnslivet? Drömmer

Imorgon ska jag iallafall föbi FL Lisa och hämta fiina små katvigar Sen ska det tvättas bebiskläder, mys!

• solouniko
    lillronya skrev 2011-04-06 15:30:03 följande:
    Åh vad spännande!!
    Ja verkligen. Det har gått så himla fort och även om det ju är kvar någon vecka ännu så känns det sjukt att det är så pass nära nu. Speciellt när BM sa att den redan är fixerad dessutom. Milla kom ju en vecka innan BF så vi får se när den här krabaten dyker upp Men det ska bli väldigt spännande med förlossning, jaa!
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 17