Inlägg från: 1 och 1 är 3 |Visa alla inlägg
  • 1 och 1 är 3

Vi som shoppar danska barnkläder del 17

ängeln83 skrev 2011-04-14 20:41:47 följande:
    Så lite så
    Visst är dom helt underbara?!!! Jag är så sugen på ett par vita skinn också, vet bara inte hur jag ska motivera det eftersom jag har vita i tyg

Jag gick runt lite med blöta strumpor i mina och jag tyckte faktiskt dom töjde sej lite.
    Kanske något att testa då! Vet att jag stoppade mina fötter i vatten innan träning när jag hade nya fotbollsskor förr, dom var ju oxå i skinn och satt som en smäck sen.
    080826 - Puma Teolin < truckerfrun.blogspot.com >
  • 1 och 1 är 3
    Busbellan skrev 2011-04-19 19:59:41 följande:
    Ja, det är vi ännu mer nyfikna på än nya Molo ju
    Japp!

Du, VAR köper man CULT design i Ljungby!? Har tittat och tittat på en mjölkkanna... låtit bli att köpa... du vet, småsnål... Idag när jag bestämt mej så har "min butik" sålt sin sista, och får inte in fler... SUCK!
  • 1 och 1 är 3
    Busbellan skrev 2011-04-19 20:12:23 följande:
    Kan tänka mig att det kan finnas på gamla duka, hmmm inspiration eller inspiration heter butiken kanske nu för tiden
    Tack! Antar att dom inte har öppet på lördag, skickar dit mamma i morgon för en koll
  • 1 och 1 är 3
    Busbellan skrev 2011-04-19 20:41:40 följande:
    Jag är inte säker på att det finns där, men störst utbud av liknande saker i stan i alla fall
    nej på lördag lär de nog inte ha öppet
    Vi kommer upp en sväng på lördag, mamma har strategiskt bokat deras flytt till påskafton.. då ALLA barn är lediga Jag och T kommer stå för fikat under dagen. Bra planering med sol och härligt väder
  • 1 och 1 är 3
    Busbellan skrev 2011-04-19 20:46:06 följande:
    Bra med flytthjälp ju
    Då hinner du inte underhålla mig på lördag då alltså
    Är ju alldeles själv här hemma isolerad med alla barnen, sambon ska ut och plnatera skog
    Tror inte jag får tillåtelse att smita iväg till dig, även om det hade varit himla trevligt!
    Som tur är flyttar dom inte så långt så vi kan gå mellan  Ja, möblerna får ju åka lastbil men jag och T kan vandra  Ganska skönt!
  • 1 och 1 är 3

å DÄR kom smultron som från ingenstans och tippade ett datum!

Om jag inte missminner så har denna kvinna aldrig tippat fel ang salg...

• 1 och 1 är 3
    lillronya skrev 2011-04-20 20:23:20 följande:
    Hej hej
    1 och 1 är 3 skrev 2011-04-20 20:21:01 följande:
    Jag e här!

Sitter och funderar på om jag ska baka dom där bullarna jag skulle bakat igår när vi istället tillbringade em utomhus i de fina vädret....
    Bullar är ju gott!

JAg är trött och skulle vilja gå och sova. Men det får vänta till senare.
    Ja visst e de gott! Men förbannat tråkigt att baka själv.
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 17