Inlägg från: Tjollabolla |Visa alla inlägg
  • Tjollabolla

Vi som shoppar danska barnkläder del 17

Ocikatten skrev 2011-02-13 10:03:28 följande:
    Vi har V-smile, grabbarna gillar det men spelar inte sååå ofta. Det är ganska pedagogiskt och helt ok men i vuxenögon kanske lite segt. Tycker handkontrollerna är lite svårmanövrerade.
    Så både bra och dåligt!
    Okej! DÅ kan det kanske vara värt pengarna om man får tag i ett för en 3-400 kronor? Han vill ju gärna spela, men vi är rädda om våra mobiler och till vårt gamla xbox har vi inga barnspel och det finns väl inte att köpa nu heller. Känns sådär o köpa ett nytt Wii eller nåt.
    ♥ Milo 22/2 2007 ♥ Lia 12/2 2010 ♥ milosblogg.blogspot.com
  • Tjollabolla
    lillronya skrev 2011-02-13 10:14:51 följande:

Har inte smultron det?

Så håller mina småttar också på. Vad är det för något och vad kostar det?

Busbellan skrev 2011-02-13 09:57:37 följande:
    Ja, han har bytt dag
    Vilken koll du har

Om du orkar det efter att ha jobbat både natt och dag så kan vi ju ta em på onsdagen
    Vi kan ju bestämma det senare, säg bara till om ni har något annat inplanerat

Ja vissa saker fastnar.

Mycket för att jag tycker att det är en så väldigt bra grej som jag skulle vilja föra över på mitt jobb så småningom. Tyvärr inte möjligt just nu.

Vi säger onsdagen och så bestämmer vi tid sen. Ok?

Jag orkar. Får ju sällan sova så mycket hemma så det är ingen större skillnad mot en jobbnatt.

http://www.toysrus.se/Märken/V%20TECH/V,-d-,SMILE%20TV%20Learning%20System.aspx?id=611917 
    Jo jag tror smultron har det...
  • Tjollabolla

solouniko skrev 2011-02-13 10:21:10 följande:
    Ni har ju rena rama vårvädret där nere ju Här är det kallt, -27 när vi åkte till jobbet imorse men nu "bara" -23 grader. Solen lyser dock och det ser väldigt soligt, vårigt och fint ut men skenet bedrar
    Tänkte på dig häromdagen så jag tog ett ute kort
  • Tjollabolla
    Buttelina skrev 2011-02-13 10:25:41 följande:
    fast ett wii har ni vuxna med kul med kan säga att denna tjejen som jag skrev om ovan hellre spelar wii än sitt smile MEN det kräver att föräldrarna hjälper till mer för många av spelen är på engelska och det är inte helt enkelt att manövrera alltid. men på plussidan är ju att man måste röra sig till många spela och det är kul på ett helt annat sätt.
    Ja alltså JAG vill ha ett Wii, men jag tycker det är för mycket pengar, det får ju bli till oss isf jag köper inte det och ger till honom i 4 års present .
    Helst vill jag ha ett xbox kinect gud vilket häftigt spel! Det fixade Milo utan problem, då behöver man ju ingen fjärrkontroll och det är ju rena gympapasset .
  • Tjollabolla
    Buttelina skrev 2011-02-13 10:32:47 följande:
    nä det är sant bara tänkte att om ni funderar på ett wii eller kinect så är det onödigt att köpa ett smile för det kommer knappt användas då men å andra sidan så kostar inte ett smile så mycket
    Nej jag har span på ett på T som vi dessutom kunde hämta så 3-400 är ju lagom. Vi kan tyvärr inte ha ett kinect, för då måste man ha fritt 3 meter framför TVn... Å ja, du har ju sett vårt rum, vi kan inte möblera på nåt annat sätt! Annars hade det nog blivit ett sånt
  • Tjollabolla
    solouniko skrev 2011-02-13 10:29:46 följande:
    Är det sant? Kan det se ut sådär i februari? Haha här drunknar vi fullständigt i snö! Och dom har lovar under -20 hela veckan, kring 30 om nätterna.. Nä nu flyttar jag!
    Japp, det kan det. Tilläggas kan att det var ruggigt kallt, bara -2 men det blåste som sören, som vanligt här i skåne . Komsi komsi, tänk så nära det är till salgen med
  • Tjollabolla
    Buttelina skrev 2011-02-13 10:36:58 följande:
    jag funderar faktiskt  på det jag med. bella ska nog få ett sånt när hon fyller år
    Ja jag har med funderat på det, men är man inte lite liten när man är 4? Eller? Det är jag som tror han är bebis fortfarande
  • Tjollabolla
    Duntoffla skrev 2011-02-13 10:37:04 följande:
    God förmiddag!

Jag har ägnat morgonen åt att fota Tradera-saker. Segt. Och nu ska allt in i Pro-listern. Kul Not!   Oj, vilken skillnad mot hos oss.Så här är det här just nu

Lite skillnad Fast så såg det ut här med för några veckor sen. Å i fredagskväll kom lite snö så det är vitt ute igen... Och minus 10. Bläää.
  • Tjollabolla
    Mamma till Simon skrev 2011-02-13 10:42:53 följande:
    Det är du som tror han är bebis Simon fick ett i somras och de slogs ju som bara den om detta så det var ju bara att åka och köpa ett till, Ludvig var alltså bara lite mer än 3år och han fixar det bra
    Får fundera på det där då!
  • Tjollabolla
    solouniko skrev 2011-02-13 10:42:39 följande:
    Ja vilken skillnad det är. När jag var hos Titti efter salgen så var det kring 5 grader varmt men blåste som tusan, kom hem till -15 och det kändes betydligt skönare faktiskt Jaa, tänk vilken dröm att kunna åka på salg varje gång när man har nära. Nu krävs det ju betydligt mer planering
    Ja den jäkla blåst! Har en vän som bodde här ett tag som är från Boden, han sa alltid att det var mycket kallare här än där uppe bara för det blåser s förbannat.
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 17