Inlägg från: solouniko |Visa alla inlägg
  • solouniko

Vi som shoppar danska barnkläder del 17

Buttelina skrev 2011-04-10 09:15:23 följande:
    ja den var verkligen fiin!! gillar svart kombinerat med cerise. jag har alltid önskat att katvig skulle tillverka en svart/rosa eller svart/cerise rand
    Ja åh vad fint det hade varit Cerise och grön är också sjukt snyggt tillsammans, mina två bästa färger
    Milla 090316 ♥ Bebis maj 2011 ♥ solouniko.blogg.se
  • solouniko
    Tjollabolla skrev 2011-04-18 19:52:01 följande:
    Halloj flickor!
    VIlka solhattar är bäst? Sitter bäst på då menar jag. Gissar på att jag behöver med knytband . Insåg idag i denna grymma underbara värme att en hatt kanske är att föredra, mössa är liiite varmt!
    Kik kids solhattar är helt underbara! Har haft dom nu varje sommar och även bunkrat lite till bebisen Geggamojas jeanshatt gillar jag med!
  • solouniko

Ni som har barn kring 2½-3 år och har pop skaloveraller, vilken stl har ni? Milla har ju en grön från förra året i 92 som jag älskar och nu funderar jag på att köpa en rosa imorgon när det är 50% på skalkläder. Visst borde 98 bli bra då? De är ju rätt så stora i stl. 92an hon har nu kommer nog räcka till hösten med, men sen behöver hon ju liksom ändå en ny Nästa vår när hon är 3 ska hon vara kring 94 cm, då borde väl 98 funka?

• solouniko
    Tjollabolla skrev 2011-04-21 08:56:01 följande:
    Ja det måste det ju göra.
    Är sugen på fler jeans Men inget nytt katvig hade dom? Trist!
  • solouniko

Vilken stl på vårens harmen och army ska jag ta till Milla som är typ 85-86 cm lång? Hon har höstens harem och army i 86 och de sitter båda ok, harem är ju lite större. Är de lika stora i vår "som vanligt"? Hon har brara slim och wctn ännu från våren.. Kanske jag ska ta 92 på army iallafall, och 86 på harem? Hjälp!

• solouniko
    lillronya skrev 2011-04-22 15:09:25 följande:
    E är en meter.
    Tog 98 i harem och 104 i safari som du nog menar med army.

Så 86 i harem och 92 i safari låter väl bra.
    Velar lite mellan army och safari, gillar egentligen inte alls kamo men tänker mig att det är snyggt med råååsa överdel Safari är ju också skitsnygg, och harem ett måste. Men då blir det 86 i haremn och 92 i army eller safari Tack! Vill ha min kod så jag kan beställa nu! Kanske man ska köpa en till deal? 400 och handla för 1000 är ju en väldigt bra deal
  • solouniko

Jag köpte en i mitt namn och en i sambons Men verkar som att det bara går att nyttja en kod åt gången så det får bli två olika ordrar

Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 17