Inlägg från: Zvartaliljan
|
-
-
Ja det är skaljackor, de känns precis som Miniatures, samma tjocklek med tunt foder och tyget känns som exakt samma.molnen skrev 2011-03-10 09:10:14 följande:Liljan o loppan -Jättefina jackor ! är det vårjackor ? hur tjocka är dom ? -
SmåfolkTHEA och Grodan skrev 2011-03-10 11:49:22 följande:Hej
Liljan: Var har du hittat dom superfina Katvigjackorna?
Köpte dom på småtting
Den gröna var bara såååå fin till regnbågsbyxorna!!
men vart fasen hittar jag lila skalbyxor till Maia.... -
näääääääää folk skulle ju kunna få för sig att jag är shopoholicButtelina skrev 2011-03-12 11:13:23 följande:jaa fota. och sen tycker jag liljan och vissa andra galningar med kan fota sitt så jag slipper ha dåligt samvete
-
du blir nog besviken på fleeceavdelningen...Maia har bara 2 molo och en småfolk o småfolken är nu för liten.Buttelina skrev 2011-03-12 11:42:53 följande:mmm EXAKT

ALLA vårjackor inkl fleece OCH alla mössor vill ja ha bilder på tack
Mateo har en vantfleece, 2 lurvjackor och 1 lurvoverall från Molo och 2 småfolklurvar. Sen finns det ju lite i växalådor och säljalådor också...ska de också fotas?
-
Godmorgon
Hinner inte kika in här så ofta längre, medvetet val då jag försöker att inte shoppa mer till barnen...brände pengar på brudklänning igår kväll istället
-
www.milanoo.com/upen/v/201006/White-Sweetheart-Strapless-Applique-Satin-Wedding-Dress-29862-1.jpgButtelina skrev 2011-03-15 09:43:21 följande:åh vad kul!! hur ser den ut? nyfiken jag blev
Tog den i en storlek mindre än jag har nu...så nu har jag inget val liksom, bara fortsätta kämpa på o gå ner lite till
-
Buttelina skrev 2011-03-15 13:18:36 följande:åhh vad fin!!!!
kände att jag ville ha något bekvämt o slippa känna mig som en "bakelse"
Så bakelsebiten får brudnäbbarna stå för för där valde Maia klänning o då blev det mer "puffigt"
11 JuniHelle skrev 2011-03-15 13:19:11 följande:Underbar klänning och härligt att det går så bra med vikten. Fasen vad du jobbat på bra!!
När står bröllopet? -
Ja först tittade jag faktiskt på en jättefin med tyllunderkjol o ganska vid på rätta ställena (döljer det jag inte vill visaButtelina skrev 2011-03-15 13:29:40 följande:haha kan tänka mig att det blev puffigt om maia fick bestämma
) men så påminde sambon mig om att vi ska åka kanot efter vigseln o jag såg det framför mig hur jag försökte trycka ner mig i min stora vida klänning i den lilla lilla kanoten
-
bondgårdsklänningenh80 skrev 2011-03-15 14:22:08 följande:behöver tips på matchning till blå/blå leggingsen