Inlägg från: ChokladMoshin |Visa alla inlägg
  • ChokladMoshin

Vi som shoppar danska barnkläder del 17

Gokväll i stugan
    Här pratas det fortf. nyheter från Molo, löööövely!!

Liljan: Har du sett mina pengar?

Mamma till 4, räcker det nu?
  • ChokladMoshin
    Zvartaliljan skrev 2011-01-06 22:03:55 följande:
    Ja jag skickade ditt paket i måndags, posten verkar fortfarande sega efter jul/nyår
    Ingen fara, ville bara kolla om du sett pengarna.
    Kan ju ha kommit idag, har inte pratat med mina föräldrar ikväll.
    Tror all snö gör att posten är seg.
    Vi får i stort sett aldrig posten innan 16 nu.
  • ChokladMoshin
    Zvartaliljan skrev 2011-01-06 22:17:45 följande:
    oj shit, såg den andra adressen nu, jag har skickat till den första Tyst Sorry!! Men jag har skrivit avsändare, så då kommer det tillbaka till mig eller har du någon eftersändning eller nåt?
    Näe, men mina paket har en förmåga att försvinna så här runt jul/nyår så jag tar alla paket hem till min föräldrar.
    HÅller tumarna.
  • ChokladMoshin
    Zvartaliljan skrev 2011-01-06 23:00:19 följande:
    Fast nu skickade jag ju efter jul/nyår så det hoppas jag verkligen inte Det är dessutom ett stort paket...borde då vara svårt att bara "försvinna". Borde knappt gå ner i en brevlåda så du får nog en avi. Fick trycka rejält för o få ner den där åkpåsen i en mailingbag men det gick till slut
    Borde komma fram, har ju tagit alla paker från rea och kalender till mina föräldrar.
    Gjorde det för förra året försvann ju 4 paket av 7 för mig, ville inte chansa i år. Men alla försvann ju innan nyår då.
    Kommer bli så fin till Mini, så jobbigt att sätta på henen lurvoverallen när hon sover och tråckla med benen.
  • ChokladMoshin

Goddagens i tråden!!
    Sitter och filar på allt jag vill ha av nyheterna och se hur dyrt det blir Tyst
    Fick gosigaste lurvtossorna från My-Baby idag, ni som tvekar köp dom dom är underbara.

Drömde inatt att Bubblan fick en liten tjej, hoppas det stämmer

• ChokladMoshin

Inte mycket drag här inne, sitter alla fast vid tv:n & Let´s Dance.
    Tänkte kolla lite i år men hoppar över tills Pascalidou åker ut, tål henne inte.

Ingen som vet hur Molo´s kortärmade och kortbenta suits är i stl. Är dom lika långa i grenen som vanliga suitsen?

• ChokladMoshin

Hur många plagg kan man ha i varje print utan att skämmas?

• ChokladMoshin
    Mamma till Simon skrev 2011-01-07 21:20:51 följande:
    Alla
    LÅter bra, visste man får vettiga svar här inne. Noll idé att fråga maken liksom.
    Mamma till Simon skrev 2011-01-07 21:22:05 följande:
    Fast än så länge är det bara klänning, leggings och filt i kolibri på väg hem Glad
    Hihi.
    Jag har 3 klänningar och 2 bodisar på väg hem
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 17