Inlägg från: solouniko |Visa alla inlägg
  • solouniko

Vi som shoppar danska barnkläder del 17

Busbellan skrev 2011-05-12 17:12:14 följande:
    Men visst var de fina
    Här hade det också blivit rosa om de funnits i rätt storlek, det var dom Ella gillade bäst
    Som tur var fanns inte de rosa i rätt storlek för jag gillar också de vita bättre
    Men de rosa var fina de också
    Ja de var superfina faktiskt, är riktig impad över att han köpte dom på eget initiativ Ja de rosa är fina, men vitt är ju så lättmatchat till allt. Iofs har vi mycket rosa så det är nog inga problem ändå
    Duntoffla skrev 2011-05-12 18:13:20 följande:
    Hallå i tråden

Fick igår hem en fin småfolk från ts och väntar på en klänning därifrån också. Annars är det lugnt på shoppingfronten. Det är nog bra att pengarna redan är växlade till salgen så man inte kan göra några impulsköp
    Smart att växla in i god tid så man inte kan röra pengarna!
    Milla 090316 ♥ Bebis maj 2011 ♥ solouniko.blogg.se
  • solouniko
    ChokladMoshin skrev 2011-05-17 09:22:18 följande:
    Du, Bubblan och Osynligt småkryp kommer ju ruinera mig på era fiiina girly kläder Men jag som nästan bara hade "pojk"kläder MÅSTE ju faktiskt ha massa nytt
    lillronya skrev 2011-05-17 09:24:48 följande:
    Pysslar lite i bloggen samtidigt, men kikar alltid in här och kollar läget.
    Jag tror också att fb har tagit en del.
    solouniko skrev 2011-05-17 09:21:10 följande:
    Inte bara bra med alla dessa flickbebisar i trådarna, man blir ju ruinerad 
    KAn tänka mej det.
    Ja voj voj Men hujja så mycket fina flickkläder det finns!!
    Milla 090316 ♥ Freja 110505 ♥ solouniko.blogg.se
  • solouniko
    lillronya skrev 2011-05-17 09:36:51 följande:
    Så har jag med tänkt ibland.
    Men jag vill nog också har kvar fb.

Idag är en speciell dag här.
    Kika i bloggen om du eller någon annan är intresserad.
    Grattis Hjärta Underbart!
  • solouniko

Jag har fått tillbaks mitt molosug litegrann nu efter en rejäl katvig/NS period Har ni sett den här någon annanstana i 98? http://www.ajabajakids.com/default.asp?sType=Kids&mode=shop&v=spec&item=12813 

Och hur är katvigs randiga leggings i storlek? Milla har både 92 och 98 på tröjorna, vet inte riktigt hur lång hon är.. Vill ju inte att de ska bli så pösiga på henne, undra vilken storlek man ska ha?

• solouniko
    lillronya skrev 2011-05-17 10:57:12 följande:
    Åh fin!

A har 104 och 110 i tröjor och 104 i leggings.
    Om det nu är till hjälp.
    Ja visst är den fin, fick ett akut behov av den Visst borde den passa perrans med orange/rosa katvig leggings? Kanske 92 räcker till Milla då.. Hur lång är A? Tror att Milla är kanske 86 cm eller nått. Både 92 och 98 i katvigtröjor sitter bra på henne.

Sambon mätte Freja nu då jag tycker hon känns så mycket större än Milla som också var 48 cm vid födseln. Milla drunknade i 56 första månaden typ medans de sitter bra på Freja redan som är 1½ vecka bara. Vi fick henne till 53 cm Tänkte redan på BB att dom måste ha mätt fel för hon kändes så stor på nått sätt..
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 17