Inlägg från: Zvartaliljan |Visa alla inlägg
  • Zvartaliljan

Vi som shoppar danska barnkläder del 17

Busbellan - kan inte du gå online på fb?
    Har idag fått höra från specialpedagog och dagispersonal att min dotter har en social förmåga som en 2-åring och en mental förmåga som en 7-åring och att detta inte går ihop så nu skulle hon få börja lekterapi till hösten och förhoppningsvis blir det utredning...skulle gärna höra hur dessa utredningar går till...

• Zvartaliljan

Godkväll! Kikar in för jag kan inte sova när sambon är iväg över natten :-/

Grattis till alla fynd ni hittade på salgen! Grymt avis på en del! Men fick en del fint från grekis iaf Tack gumman {#emotions_dlg.flower}
    Önskar så att jag hade kunnat åkt eller iaf skickat med mer pengar men men...jag har ju annat att tänka på...11 dagar kvar nu! Jag har ständiga fjärilar i magen o drömmer mardrömmar...o de i min närhet går jag på nerverna för att jag är orolig och velig över allting.
    Men snaaart är allt över o då kommer jag tillbaks till er goa pölsekärringar Hjärta

• Zvartaliljan
    lillronya skrev 2011-05-30 22:04:42 följande:
    Åh är det bara 11 dagar kvar?
    Spännande!
    ja o tro det eller ej, men brudklänningen i strl.38 PASSAR!! Brösten är på gränsen att de får plats men så får det va
    Trodde aldrig jag skulle lyckas... idag visade vågen -32kg!

Felipe tycker vi ska gifta oss OFTA
  • Zvartaliljan
    lillronya skrev 2011-05-30 22:17:11 följande:
    Åh bra jobbat!!
    Vill se bilder sen, ok?
    Ja Grekis eller Everlonn får väl bidra med någon bild Jag kommer ha huset fullt av sydamerikanare några dagar efter bröllopet o sen åker vi på "bröllopsresa" haha. Åker på Metaltown i göteborg Jag har nu kvalificerat mig som bästa tjejen EVER enligt hans skolkompisar efter jag överraskade honom med biljetter dit som bröllopsresa
  • Zvartaliljan
    Smileycat skrev 2011-05-31 01:58:13 följande:
    DU får väl sälja en del från bröllopet till mig sen då
    Hahaa..
    haha ja vad vill du ha mer än boleron Drömmer sisådär 90 knoppalakan, ett 30-tal hemmagjorda guldkronor, ca.20 vaser, ca.20 guldljusstakar, 80 vinglas, champagneglas, snapsglas. You name it, I´ve got it
    Hela Mateos rum agerar förråd just nu! Helt sjukt vad grejer som "behövs"

Nu jagar jag bara ett fint vitt paraply/parasoll och ett strumpeband med blått i, det är det enda som är kvar på inköpslistan förutom maten och blommorna.
  • Zvartaliljan
    Busbellan skrev 2011-05-31 07:58:25 följande:
    God morgon!
    Idag blir det till att skicka in sista inlämningsuppgiften i skolan, sen tar jag sommarlov på riktigt
    3 mån utan några måsten alls, underbart!
    jag har sista tentan den 8, 3 dagar innan jag gifter mig. Och upptäckte IGÅR att jag GLÖMT anmäla mig till den tentan Tyst Det var jag tydligen tvungen o göra senast två veckor innan. Så nu får jag inte skriva den. Får istället skriva omtentan i Augusti. Men på något sätt känns det ganska skönt...känns som det hade gått åt skogen iaf med allt annat jag har i huvudet just nu...

Sen ska jag börja sommarjobba den 13. Om jag inte får jobbet jag var på intervju för igår...*hoppas*
  • Zvartaliljan
    Busbellan skrev 2011-05-31 08:24:57 följande:
    Kanske var lika bra att inte göra den nu
    vad är det för sommarjobb du sökt?
    Buttelina skrev 2011-05-31 08:21:19 följande:
    psykologi och ledarskap Kräks. alla dessa jäkla teorier. blääääää. skönt att du klarade tentan jag fixade hemtentan och redovisning och grupparbetet. bara detta skitet kvar.. nu skiter jag nästan i om jag klarar den eller ej, vill bara att det ska vara över
    Jag har fått sommarjobb inom hemtjänsten...men det jag var på intervju för igår (2a intervju, med distriktschefen denna gången) var en fast tjänst som logistikansvarig på Jysk i Ronneby. Jag kommer bli skitledsen om jag inte får det Perfekta jobbet för mig ju...har både utbildningen och erfarenheten så jag BORDE få det, annars blir jag toksur och kommer ifrågasätta stort varför någon annan fick det! Får hoppas att inte nån sökt det som har mer erfarenhet (jag har bara totalt 3 år som säljare)...det skulle väl vara det som inte är i topp för mig.
    Jag har liksom mest börjat plugga för att ha något att göra då jag inte pallar o bara vara arbetslös...men egentligen är jag ju utbildad och vill bara jobba!! Har varit så deprimerad över detta, det vore så underbart o bara få ett jobb!
    Sambon är inte ens färdigutbildad och honom jagar de. Han har haft 3 olika projekt nu utanför skolan och till hösten har han fått en 75%-tjänst som han på något vis ska få in som praktik under utbildningen så han ändå går klart den och får sin examen. Känns skönt att någon av oss lyckas iaf...
  • Zvartaliljan

Hej hej tjejer! Här kommer en nybliven fru Hjärta Nu är bröllopsplanerandet över så nu kommer jag förhoppningsvis ha tid för mina pölsekärringar igen

• Zvartaliljan
    solouniko skrev 2011-06-13 19:46:01 följande:
    Grattis igen <3 Hoppas ni hade en fantastisk dag. Och så himla vacker du var!!
    Tack Hjärta Jo det var en otrolig dag, kväll och natt Hoppade i sjön kl.04.30 i brudkläderna o sen stöp vi i säng o blev väckta av Mateo 06.30 o städade sen till kl.16 så jag är rätt slutkörd...började jobba kl.07 idag men blev hemskickad efter jag började kräkas och knappt kunde stå upp...men allt slit var SÅ värt det!! Alla verkade ha skitskoj, sista gästerna kom tydligen inte i säng före 6 (45st sov ju över)
  • Zvartaliljan

Tack

Jag som varit lite off nu ett tag, någon som vet om det finns popcornleggings kvar någonstans? strl.122. Helst rea förstås.

Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 17