Inlägg från: Busbellan |Visa alla inlägg
  • Busbellan

Vi som shoppar danska barnkläder del 17

Smultronhjärta skrev 2010-07-27 22:10:55 följande:
    Temperaturmässigt tror jag inte att det skiljer så mycket,det är bra blåsigt dessutom här på bästkusten..Har du chansen på en Isbjörn så slå till
    Busbellan skrev 2010-07-27 22:03:52 följande:
    När jag köpte Augusts så hade de bara såna med dragkedja i sidan
    Men vad konstigt,vanliga skalbyxor de med avtagbara hängslen brukar alltid finnas..

Nu måste jag tydligen gå- vi måste hinna plöja några avsnitt av True Blood,vår nya rutin!
    Stoffe säger att han nu förstår varför alla kvinnor på hans jobb gillar den serien skarpt eftersom han anser att det är mest snusk hela tiden! Är det inte vampyrer så är det vanliga dödliga som är kåta
    Var tvungen att kolla polarns sida och det ser ut som att alla skalbyxor har dragkedjan i sidan, detta är ju de som kallas skalbyxor
    http://www.polarnopyret.se/Shop/Product/ProductDetails.aspx?id=4821&productidentifier=60024299&colorid=2504596&sectionid=clothes&subsectionid=outdoors#
    Mamma till Nora, August och Ella
  • Busbellan
    h80 skrev 2010-07-27 22:30:59 följande:
    sånna köpte jag igår o de är bara dragkeja en bit ner på sidan, ner på höften alltså (men det var kanske det du menade) det finns ju dom med dragkedja hela vägen ner oxå
    det är just att det är dragkedja längst upp som retar mig, den håller ju inte ihop när barnet har byxorna på sig
  • Busbellan

Grekis:
    Fin syskonmatchning! Sååå söta dom är

Ronya:
    Härliga strandbilder på godingen!

• Busbellan
    Greksmurfen skrev 2010-07-27 22:53:22 följande:
    tack så mycket=)....... va fin ella var i den lite anorlunda småfolkskläningen...så sött.....hon passade verkligen i den =)
    Tack
    Ja, hon gillade den verkligen
  • Busbellan
    lillronya skrev 2010-07-27 22:54:45 följande:
    Tack!
    Roligt att ta kort på stranden. Det blir så fin bakgrund.

Dina bilder var också jättefina! Klänningen var stencool på, ser ju bara konstig ut när det inte är nån unge i den.
    Ja, den ser minst sagt konstig ut när man sträcker ut nederdelen, ser ut som en filt fastsydd på en överdel
  • Busbellan
    lillronya skrev 2010-07-27 22:57:17 följande:
    JA precis!
    Men på var den ju verkligen fin!

Dags att stänga ner här.
    A kruppar lite tycker jag. Håller tummarna att det inte blir mer av det.
    Hoppas att det inte blir värre!
    Gonatt
  • Busbellan
    1 och 1 är 3 skrev 2010-07-27 23:03:38 följande:

Jag blir så avis på era fina bilder!!! Såååå roligt med en riktig kamera!

En OT fråga igen... Jag är hopplös, jag vet!

VAD ska jag köpa för system kamera? Har tänkt önska oss en i bröllopspresent till nästa helg Inte allt för avancerad men jag vill  oxå få så fina bilder! Hjälp mej, TACK!

Jag har en Nikon D40, en av de billigare sorterna, men helt ok för mig som inte vil ha för avancerat.
    Tror inte den säljs längre, men det finns nån som är nästan likadan D3000 eller nåt sånt heter den
  • Busbellan

Hej på er!!
    Hemma efter en tur till Gekås, och vi var inte ensamma där

• Busbellan
    RååSa BuBBlan skrev 2010-07-28 18:11:45 följande:
    Å vill åxå diiiit    *avis*

fynda ru nåt? Tungan ute
    Nja, inte så mycket inne på gekås egentligen, men pengar gick det ju ändå
    Ella var mest nöjd med sina ridbyxor hon fick, helt överlycklig

Mest nöjd egentligen över ett par ecco goretex jag köpte på skoaffären jämte. Ella fick ett par, kostade bara 500 kr eftersom det kunde vara skönhetsfel (inte funktionsfel) på dem, men jag hittar inga fel.

Sen fick vi en lugn hemresa eftersom vi äntligen fick tummen ur och köpte en portabel dvd
  • Busbellan

Måste fråga hur ni hade gjort ang. skostorlek för jag blev lite velig när jag köpte vinterkängorna till Ella. Är ju liiite tidigt för det än egentligen
    Hennes fot är nu 15,7 cm. Storlek 27 var 17,3 cm och 28 var 18 cm. Velade ett tag, men tog till slut 28:orna eftersom det är ett tag till vintern

Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 17