Inlägg från: RååSa BuBBlan |Visa alla inlägg
  • RååSa BuBBlan

Vi som shoppar danska barnkläder del 17

MiniM3 skrev 2010-05-01 09:56:58 följande:
    Jag är såå shopping sugen.. Men inge nytt småfolk någonstans som tagit in myyycket? :D
    Jag är åxå hoppingsugen

Du har inga fler Katvig filtar att bli av med måntro? {#lang_emotions_dreamer}
    På julafton är jag tjockare än jultomten...
  • RååSa BuBBlan

Hej hopp!

Jag e bara sur och tvär på gubben hela tiden så jag sätter mig här istället

Nån som har en plastisock suit av nya modellen? {#lang_emotions_dreamer} Eller bara klämt på den IRL och kan säga om den är tokbred?

• RååSa BuBBlan
    snoozen skrev 2010-05-01 14:49:54 följande:
    Tjuvkikar ibland i eran bildtråd för att få inspiration, alltid lika fina kläder (och barn )Fyndade lite på den här sidan (ej min butik!!) idag, tips:www.minodino.se/Shop/Index.php?sArtModelId=www.minodino.se/Shop/Index.php?sArtModelId=www.minodino.se/Shop/Index.php?sArtModelId=www.minodino.se/Shop/Index.php?sArtModelId=Älskar rea o fraktfritt (står slutsålt på en del men ändrar man storlek så dök det upp lagersaldo)
    Härligt med rea fynd
  • RååSa BuBBlan
    Kristyr skrev 2010-05-01 15:03:34 följande:
    ny modellen? Jag har rymd från hösten är det nya modellen?
    Njaäe.. ny o ny förresten

Men förr va ju plastisock så sjukt breda i alla plagg, lite sugen på att köpa en liten liten suit men vill inte ha den som en påse liksom
  • RååSa BuBBlan
    Kristyr skrev 2010-05-01 15:08:50 följande:
    nja så sjukt bred tycker jag den inte är. Inte lika slimmad som en katvig i motsvarane storlek, men å andra sidan är ju plastisock stooooora i storleken men jag tycker inte de är direkt breda.om det nu är en 86/92 så sitter den bra när man nästan ska ha 86 och då är den ganska bra på bredden med. På min halvsmalis (han är inte tjock) sitter katvig suiten den lila från hösten lite tajt i stl 92 (på gränsen till tajt faktiskt)
    hm.. Hur tror du en sån skulle sitta på en liten spädis? {#lang_emotions_dreamer}
  • RååSa BuBBlan
    Kristyr skrev 2010-05-01 15:12:45 följande:
    ja vet inte beror på hur tjock den är..  och en 50/56 suit lär nog vara som en 62a nästan... och då har de ju "fettat" på sig lite.....Har en plastisock body i 50/56 men den får nog väntas några veckor med användning då den är såå stoor.
    Aha.. Oki.. Får fundera lite då   Tack!
  • RååSa BuBBlan
    Kristyr skrev 2010-05-01 15:18:29 följande:
    Men kan kika lite i växalådan och se om jag har någon suit från plastisock. *glömt*  Och se om jag har någon att jämföra med i samma stl...Ska nog passa på att vila lite nu när sonen är ute med pappa och sover i vagnen...Återkommer!
    Gå å vila du

Tack för att du spanar..
  • RååSa BuBBlan

Häpp... Här va re lugnare än i min strumplåda {#lang_emotions_dreamer} Går och fotar senaste tidens hopping istället

Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 17