• jompa

Vi som shoppar danska barnkläder del 17

Kristyr skrev 2010-07-31 19:38:06 följande:
    men inte ska mamman ha på sig barnens velourkläder heller

Tror att vanish fixar det...
  • jompa
    Smultronhjärta skrev 2010-08-01 19:25:21 följande:
    Ok nu behöver jag tips!
    Vi velar och velar vart vi ska boka resa..Alternativen är Grekland,Cypern,Spanien,Bulgarien,Tunisien.
    Turkiet går bort eftersom min yrkesskadade man anser att det finns för många "farliga" bakterier därDrömmer
    Skulle säga Cypern, men sen beror det ju på när ni ska åka oxå. Grekland är fint beroende på vilket ställe man väljer. Bulgarien är billigt men så där tycker jag.
  • jompa

Så fin liten Lea i bildtråden Hjärta

Grattis Dunnis och storebror Noel, ja pappa med såklart

• jompa

Bubblan, ser att ni fått ett riktigt glädje besked idag. Vad glad jag blir för er skull Hjärta

• jompa

Godmorgon tjejer

Fast vi har varit uppe en stund, håller på att vänja in barnen vid mer vardagstider nu när semestern snart är slut, går sådär

Ser att ni pratar vinterkläder, tycker det är hiskeligt dyrt men vi brukar köra på jacka och sedan ett par riktigt bra skalbyxor, när det är riktigt kallt så har de fleeceställ eller ullställ under och de klarar de sig på jättebra. Har ordentliga vinterskor oxå så de fryser inte. I år blir det nog samma sak, ska bara hitta bra jackor till dem. Tycker tex  ofta att killmodellerna är för korta.
    Nån med bra tips på vinterjacka till kille?

• jompa
    OsynligtSmåkryp skrev 2010-08-13 10:10:59 följande:
    Tjejmodellen går väl att dra åt i midjan, men det går inte på den andra modellen. Fånigt dock!
    Är det bara det och längden som skiljer så borde väl en kille kunna ha "tjejmodellen" oxå.
    Har du den längre modellen? Har du någon bild med barn på den?
  • jompa
    RååSa BuBBlan skrev 2010-08-13 12:43:14 följande:
    Tror min lilla Bubbla har hamnat liiiiite i trots åldern till slut, det tog tid det
    Var glad för tiden du nu haft
    Från en som haft en barn som trotsat sen hon föddes
  • jompa
    RååSa BuBBlan skrev 2010-08-13 12:46:29 följande:
    Nån som vet var man kan köpa lakan till spjälis utan att dom kostar 120 spänn styck?
    Ikea borde ha billigare.
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 17