Inlägg från: Smileycat |Visa alla inlägg
  • Smileycat

Vi som shoppar danska barnkläder del 17

inte varit in här på år o dar, men måste bara tipsa er om ni inte redan visste det att
      Poppilopp har 70% på vissa fåvarande molo plagg!

(¯`°?.¸ ღ♥ Älskade barn ♥ღ ¸.?°´¯)
  • Smileycat

Frågar här oxå då, har inte så mkt tid och in o kika mkt men;
      Vet inte riktigt vad jag ska efterlysa, men skulle behöva tröjor/ skjortor mm som man INTE behöver dra över huvudet till grabben.. Ca stl86 och billigt (behöver inte vara märkes)!!
    Han ska opereras snart och insåg att vi inte har sådana kläder så det täcker ca 2v..

• Smileycat
    Zvartaliljan skrev 2011-01-26 22:46:23 följande:
    bodysuits är sköna och de kan du trä på nerifrån, så gör alltid jag, alltså benen i själva "huvudet" på suiten.
    Ja, men fick inte ha något som lixom sitter åt, utan mer löst som "sjukhusskjortor" de första veckorna.. Sedan efter 2v så kanske vi kan/ får om nu sonen tillåter det  
  • Smileycat
    Zvartaliljan skrev 2011-01-26 22:50:34 följande:
    shampoodle dräkt med skjorta + byxa och deras tunna sommarset? inboxa mig på fb om du vill...nu måste jag sova
    låter fint, du får gärna fixa bild? På fb? nattinatt
  • Smileycat
    Zvartaliljan skrev 2011-05-30 22:00:10 följande:
    Godkväll! Kikar in för jag kan inte sova när sambon är iväg över natten :-/

Grattis till alla fynd ni hittade på salgen! Grymt avis på en del! Men fick en del fint från grekis iaf Tack gumman {#emotions_dlg.flower}
    Önskar så att jag hade kunnat åkt eller iaf skickat med mer pengar men men...jag har ju annat att tänka på...11 dagar kvar nu! Jag har ständiga fjärilar i magen o drömmer mardrömmar...o de i min närhet går jag på nerverna för att jag är orolig och velig över allting.
    Men snaaart är allt över o då kommer jag tillbaks till er goa pölsekärringar Hjärta
    DU får väl sälja en del från bröllopet till mig sen då
    Hahaa..
  • Smileycat

Bubblan- OM det hade varit jag som inte hade betalat så hade du jättegärna fått påminna mig då jag är så glömsk *dorisminne*
    men vet ju inte alls hur den personen skulle ta det och när du mailat?
    Tänk på att FBs mail fof krånglar mkt, så det KAN ju vara så oxå? Men skriv som du gjort här, att du verkligen har såå ont om pengar och du redan skickat, så borde det förstås!?

• Smileycat

Såå tomt o tyst här nuförtiden nu när jag har tid (och ork) att gå in här igen ju  
    känner mig ensam ju! *snyft* 

• Smileycat
    lillronya skrev 2011-09-07 10:01:11 följande:
    Jag är här

Finns ingen hemma runt omkring heller, alla jobbar! *suckar o tycker synd om*
    Jag vill ha kaffesällskap ju.. *surar* 
    Men snaaart kan jag väcka de som jobbat natt bara ngn timme kvar!  
  • Smileycat
    lillronya skrev 2011-09-07 10:46:41 följande:
    Vad trist!
    Klart man vill ha sällskap.
    Jaa, idag är jag mer sällskapsjuk än vanligt dessutom
  • Smileycat

Tjejer...
    En fråga bara..
    Vilka "har hand om" den stängda tråden? Ni kan ju iaf tänka över mig i den kanske?
    Ok att jag inte alltid är så aktiv men har ju ändå varit med er från o till i 5år?
    Vem ska jag inboxa, så ni kanske iaf kan prata om det? Så kan jag iaf få veta sen..?

• Smileycat

KOm på att dte kan räknas som reklam och det var INTE meningen, jag tänkte bara att oj, det skulle jag velat ha om jag kunde åka, så då tänkte jag på er
    Billig övernattning i Malmö handlade det om.. 

Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 17