Vi som shoppar danska barnkläder del 17
inte varit in här på år o dar, men måste bara tipsa er om ni inte redan visste det att
Poppilopp har 70% på vissa fåvarande molo plagg!
inte varit in här på år o dar, men måste bara tipsa er om ni inte redan visste det att
Poppilopp har 70% på vissa fåvarande molo plagg!
Frågar här oxå då, har inte så mkt tid och in o kika mkt men;
Vet inte riktigt vad jag ska efterlysa, men skulle behöva tröjor/ skjortor mm som man INTE behöver dra över huvudet till grabben.. Ca stl86 och billigt (behöver inte vara märkes)!!
Han ska opereras snart och insåg att vi inte har sådana kläder så det täcker ca 2v..

Bubblan- OM det hade varit jag som inte hade betalat så hade du jättegärna fått påminna mig då jag är så glömsk
*dorisminne*
men vet ju inte alls hur den personen skulle ta det och när du mailat?
Tänk på att FBs mail fof krånglar mkt, så det KAN ju vara så oxå? Men skriv som du gjort här, att du verkligen har såå ont om pengar och du redan skickat, så borde det förstås!?
Såå tomt o tyst här nuförtiden nu när jag har tid (och ork) att gå in här igen ju
känner mig ensam ju! *snyft*
Tjejer...
En fråga bara..
Vilka "har hand om" den stängda tråden?
Ni kan ju iaf tänka över mig i den kanske?
Ok att jag inte alltid är så aktiv men har ju ändå varit med er från o till i 5år?
Vem ska jag inboxa, så ni kanske iaf kan prata om det? Så kan jag iaf få veta sen..?
Till er som ska på salg kanske detta kan vara ngt för???
JAG skulle ha nappat om jag hade kunnat åka..
www.letsdeal.se/deal/4106132/sverige
KOm på att dte kan räknas som reklam och det var INTE meningen, jag tänkte bara att oj, det skulle jag velat ha om jag kunde åka, så då tänkte jag på er
Billig övernattning i Malmö handlade det om..