Inlägg från: Helle
|
-
Tycker också det har varit lite väl tyst här ett tag
-
Inte vi heller, eller vad vet jag ... jag sitter ju på jobbetängeln83 skrev 2010-05-18 10:44:41 följande:Ha ha, jaaa, såhär tyst har det nog aldrig varit på morgonen innan Har alla fint väder utan vi?
-
Måste bara få dela med mig av min glädje någonstans. Min allra bästa vän fick idag en son, efter 8 missfall och 7 IVF:er
Är så glad för hennes skull.
Och för att inte vara helt OT så blev det lite shopping hos Babyshop också
-
hihi, det blev regnbågsbyxor från Molo, en sältröja från Småfolk och Shorts från KidFantastiska Skatt skrev 2010-05-18 14:36:55 följande:vad blev det hos babyshop förresten?
Slog du till på något?Nu ska vi på 4-års kalas. Snacka om att jag inte har någon koll på vad man köper till flickor i den åldern
-
Ja, jag vet ju det, egentligen, men där jag var och skulle handla så fanns det liksom inte riktigt något superbra. Så det fick bli my little pony och bebis pony. Hoppas det går hemstökmamma skrev 2010-05-18 15:03:24 följande:det som är så mycke lättare än till pojkarPhilip som också snart blir fyra tittade på det när jag kom hem och såg väldigt förvånad ut - jaha, var det enda som kom ur honom. Jag vet inte riktigt om han tyckte att det var ett bra köp
-
Superfina är demGreksmurfen skrev 2010-05-18 18:17:19 följande:shop.textalk.se/se/article.php?id=14438&art=3... shop.textalk.se/se/article.php?id=14438&art=3... shop.textalk.se/se/article.php?id=14438&art=3... shop.textalk.se/se/article.php?id=14438&art=3... åhhhhhh va fina.. har tittat på dem ett bra tag.. skriker dem inte MAX =P OT men iaf.. ingen som vet vart ja kan hitta dessa men med rabatt??kostar ju skjortan =S... MEN ÅHHHHH VA FINA
Gustav har vanliga byxor i blått och de är kanon till massor av plagg.
-
stökmamma skrev 2010-05-18 21:31:20 följande:Go kväller!! idag har jag gjort comeback i fotbollsdojjorna för första gången på 8år och näe, inte spelat för då skulle jag inte kunna sitta här nu utan tagit "över" sambons roll som tränare så nu skulle det sitta bra med nån liten"klapp på axeln hopping" men bara nån liten Tips ?Åh, vad kul med lite comebacker. Själv funderar jag på att ta av mig skorna och låta fötterna slipas i sanden med lite beachvolley vad det lider. Bara mannen kommer från staterna och värmen är här
God kväll!
-
Ja riktigt skoj, men det är svårt att inse att man inte är sitt forna jag.Busbellan skrev 2010-05-18 21:44:49 följande:Åh, beachvolley är kul!! Jag måste verkligen träna något, men har ju inte hittat nåt jag tycker är riktigt roligt. Jag ska helt enkelt hålla mig till lagsporter eftersom det är det enda som jag tycker är kul. Bara knät vill hålla nu så kan man nog komma igång.Knän är inte att leka med. Hoppas det håller för lagsport är KUL! (även om inte jag är något fan av fotboll - är helt kass på det). -
Nej vad surtstökmamma skrev 2010-05-18 21:45:01 följande:åh va sur jag blev nu upptäckte att jag stavat fel i en rubriken på T och nu har jag en kronas bud kommer väl inte få fler
Var är det du bor nu igen? Söderhamn? Där har jag i a f varit och spelat för många år sedan.stökmamma skrev 2010-05-18 21:47:03 följande:( det går fortf inte att citera dig tydligen) skit kul me beachvolley, vi har haft nåra tourmatcher här på stränderna och mums -
Busbellan skrev 2010-05-18 21:52:57 följande:Nej, det är det värsta. Man går inpå planen och tror att man ska kunna spela som man gjorde när man var som bäst, hmm inte så troligt Skulle knappast platsa i smålandslaget längre
Nej, inte jag heller. Man är ju en relik nu för tiden