Inlägg från: Buttelina |Visa alla inlägg
  • Buttelina

Vi som shoppar danska barnkläder del 17

h80 skrev 2010-04-13 09:05:40 följande:
    Jag har bf 24 april, så det är 11 dagar kvar. Så precis lagom. Dottern kom 7 dagar innan bf. Jag försöker få igång värkarna igen med lite städning medans sambon tycker jag ska lägga mig i soffan o vila :)
    ihhh vad kul!!! glöm inte visa bild här sen {#lang_emotions_sunny}
    Isabel och Alexander - mina små hjärtan
  • Buttelina
    Duntoffla skrev 2010-04-13 09:19:48 följande:
    God morgon!Hemma och VAB:ar idag igen. Noel har fått konstaterat lunginflammation efter helgens höga feber DEt blir varannan dag VAB nu tills antibiotika-kuren är över.Känns som om man skulle behöva pigga upp sig med något
    usch stackars noel
  • Buttelina
    Duntoffla skrev 2010-04-13 09:23:03 följande:
    Ja, det är inte så kul. Skönt ändå att få en diagnos så att man kan åtgärda det. Helgen var lagom kul med 40,8 graders feber Hur är det med dig då? GÅr pluggandet bra?
    usch ja jag vet hur det känns.. lillebror hade 38-40 graders feber i 8 dagar..  dag 6 visade det sig att det var öroninflammation isabel hade md feber i 5 dagar..
    och jag fick feber haha

pluggandet går sådär.. barnen har varit hemma i två veckor och jag får inte alls gjort så mycket som jag vill
  • Buttelina
    Duntoffla skrev 2010-04-13 09:29:27 följande:
    Stackarn! Det verkar vara sjuktider nu fortfarande. Hoppas hon kryar på sig! Tack! Usch! Man tycker så synd om dem ju. Trist att du inte hinner med pluggandet så bra just nu. Hoppas att alla kryar på sig och att du får komma igång igen. FÖrstår att det inte blir mkt gjort med 2 barn hemma.
    nä det blir ju inte det. nu ska vi ut i solen i alla fall. kanske kan dom leka själv i sandlådan så kan jag sitta på en filt och läsa lite anatomi

kram på er
  • Buttelina

liljan: vad fiin maia var i klänningen och den molokoftan {#lang_emotions_sunny} har inte gillat den såå mycket innan med nu {#lang_emotions_heart}

• Buttelina
    Fantastiska Skatt skrev 2010-04-13 17:00:04 följande:
    Hej hopp, overall att användas nu till en bebis på 50cm och ca 3,2kg - blir 56 bra då om overallen är något stor i storlek eller ska man ta 62? Blir inte det stoort?
    ta MAX 56
  • Buttelina
    SmillaMilla skrev 2010-04-13 20:21:33 följande:
    Blääää!Jag är shoppingsugen!
    jag har precis stillat mitt begär på lindex vad är du sugen på?
  • Buttelina
    SmillaMilla skrev 2010-04-13 20:27:04 följande:
    Ja lindex hade ju vart najs. Men skickar inte hit Skulle egentligen behöva många snygga tröjor, lite billigare i stl 104, pojk. Några tips?
    åh synd synd att jag inte visste att du behövde lite billiga tröjor. var nyss på lindex och kappahl som hade halva reapriset.. shoppade grejer som skulle kostat 1700.. jag betalade 470
  • Buttelina
    Jen80 skrev 2010-04-13 20:58:59 följande:
    God kväll!Händer det något roligt här ikväll då?Butte, du måste ju ha fått hur mycket om helst om det skulle kostat 1700 kr i vanliga fall!! Hade de mycket fint?Malou: Åh, glömmer jämt ditt nick ... Är det Kavatskorna Maia har på bilden?? Kavat har en grymt fin kollektion i år. Måste nog köpa minst ett par Kavat-skor i vår!
    nja de hade en del. jag köpte en gummijacka som slitsläng på dagis, en fleecejacka till lillebror, en muminklänning till isa, tre tröjor till mig och ett par leggings till mig
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 17