Vi som shoppar danska barnkläder del 17
Åh så nu tipsar om REA när man kikar in
Nu blev det lite katvig och molo i 86 från EST, men det "behövdes" faktiskt får hon har iiinget i den storleken

Åh så nu tipsar om REA när man kikar in
Nu blev det lite katvig och molo i 86 från EST, men det "behövdes" faktiskt får hon har iiinget i den storleken

Lagt upp lite flick 74 nu på FB, premiär
Vilken separationsångest!
Fick förresten paket från EST idag också, fiiina gul/rosa randiga katvig tröjan
Också hade jag beställt en Molo tröja, den svarta med fjärilar och svart/vit randiga ärmar. Men jag fick den med prästkragar och röd/rutiga ärmar? Har mailat iallafall så får se vad hon säger..
Hej tjejer
Länge sen jag skrev här nu. Åhh så mkt fint som kommit i höst
Imorgon ska jag in till "min" butik och klämma och känna på härligheterna! Känner på mig att en rådjursklänning kommer få följa med hem, säkert något mer också
Håller med om dubbelstorlekarna! På de "gamla" klänningarna sitter 74 bra, 74/80 från våren är ju dock lååånga på henne ännu, men jag måste ju köpa de storlekarna? Hade ju en flowerfield i 62/68 och den var som en tunika typ, blir för korta tycker jag nog. Och nu med långärmat blir det ju ännu svårare! Får prova imorgon och eventuellt sy upp dem lite på längden, men ååhh vad jag önskar att de hade vanliga storlekar igen!
Tjejer, hjälp mig nu! Är jag helt knäpp som tänker att Milla kommer använda sina vanliga kläder (mest molo, NS och katvig) till hösten när hon börjar på förskolan? Kläder är väl till för att användas? Visst kanske vi köper liite mer baskläder, men mestadels blir det såklart det som redan finns i garderoben. Hur gör ni?
Tack
Jaa jag tycker att kläderna är till för att användas, oavsett märke. Men som vanligt är det mååånga som tycker man är knäpp som "förstör" så dyra kläder på dagis
Nåja nu börjar jag bli så van vid alla kommentarer, ville bara höra hur ni gör ![]()