• Flock

Vi som shoppar danska barnkläder del 17

H I L L A skrev 2010-11-15 21:11:51 följande:
    Wihoooo jag har fått med mig hela familjen till Katvig salgen !!! Solig
    Maken var inte svår Drömmer Tror han är ganska sugen på lite danskt öl
    Vad roligt!
    Tjollabolla skrev 2010-11-15 21:12:24 följande:
    Tjolla ska till Katvig
    Nice!!!
    De som går sin egen väg behöver ingen karta.
  • Flock

Hej hej!

Åh, pratar ni julklappar! Älskar julen och allt som hör till! Längat bara till staken kommer upp igen!

Till Godis blir det nog lite träleksaker till hans kök och något spel. Någon som har tips på roligt spel till 4-åring??
    När vi var på Gekås i sep, hittade vi ingenting till Godis. Allt var utgallrat   så tomt på hyllorna. Vi måste haft otur..

• Flock
    lillronya skrev 2010-11-21 19:08:21 följande:
    I år är första gången vi kan köpa leksaker med gott samvete till barnen.
    Har tagit bort alla småbarnsleksakerna och de har fått sitt rum nu. Behöver faktiskt fylla på med leksaker.
    Det ska bli roligt!
    Vad fint de har fått det på sina rum! Måste vara roligt att köpa leksaker nu!
    Busbellan skrev 2010-11-21 19:15:47 följande:
    Tycker också det är svårt med leksaker, egentligen har Ella så det räcker
    Men just nu är nog hennes högsta önskan ett trumset, verktyg och en spindelmannendress
    Verktyg och spindelmannen ska vi nog försöka köpa, men trumsetet får nog va

August vet jag inte vad han ska få, men tänkte nog försöka få tag på noppisar i alla fall
    Hihi, ja, trumset vill man gärna hålla sig ifrån
  • Flock
    Stormis skrev 2010-11-21 19:20:37 följande:
    Jo, tack. Jag var ju där nu i september över 6 veckor. Lagom till att T drog igen efter sommaruppehållet Oskyldig. Skojar inte om det låg typ 25 paket och väntade på mig när jag kom hem Drömmer .
    Vilken härlig syn som mötte er!!
  • Flock
    Mamma till Simon skrev 2010-11-21 19:45:33 följande:
    ja köp inte det jag vet hur det låter...min man spelar trummor men han får sitta i en ljudisolerad "bur" i källaren
    Haha... Det måste vara en sådan jag skulle behöva till min tonårsdotter nu!! För det första är hon väldigt lik sin mamma och ska höra på musik på högsta volym (har svårt att säga till eftersom jag vet hur det är) och nu har  hon skaffat på elgitarr, vanlig gitarr och synth på sitt lilla rum. Fattas bara trummorna men då blir det buren!!
  • Flock
    lillronya skrev 2010-11-21 20:12:39 följande:
    Tack!
    Ja de får snällt dela rum tills någon flyttar hemifrån.
    Ska bli jätteroligt att köpa leksaker till de. Men vet inte riktigt vad jag ska köpa...
    Bilar kanske?
    E fick tårta, glassar, små godis och klubbor av trä. Det var en toppen present till honom..
  • Flock
    jompa skrev 2010-11-21 20:48:08 följande:
    Måste fråga, tycker ni att era barn lekar mycket med sina leksaker? Är på sina rum och leker?
    Mina gör det sällan tycker jag, vissa få saker som de leker med jämt men annars är de mest där vi är, i köket eller vardagsrummet. De gillar att rita, lägga pärlplattor och självklart kolla på film.

Känns lite tråkigt att köpa massa leksaker när de aldrig leker med dem.
    Storasyster: Har alltid haft stort behov av ensamhet och har alltid gått in på rummet för att pyssla eller rita. Numera spelar hon musik men vill vara mycket för sig själv.

Storebror: Har aldrig varit på rummet merän när han sover. Och så är det fortfarande, fast han fyllde 12 år precis.

Lillebror: Leker gärna i köket eller där jag är, men jag tycker det är skönt när han är nära, så det gör inget med leksaker i köket... Han har börjat lite att han går in på sitt rum och stänger dörren och kokar kaffe och fixar fika som han sedan bjuder på
  • Flock
    Butte! En underbar bild på lillebror!!!!!
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 17