Inlägg från: Tjollabolla |Visa alla inlägg
  • Tjollabolla

Godmorgon!

Är det nån som vet om skaloverallen från Ellos är helt slut? Jag hittar inte den på deras sida, tycker dom krånglat till den där sidan... Har en kompis med trillingar som skulle behöva en...

♥ Milo 22/2 2007 ♥ Lia 12/2 2010 ♥ milosblogg.blogspot.com
  • Tjollabolla

Ny rabattkod på funkybaby, 40% på allt med kod funkybaby. Synd att jag aldrig hittar ngt där! Förstår inte hur dom kan ha så mycket rabatt hela tiden.

• Tjollabolla
    Smultronhjärta skrev 2011-03-16 12:21:57 följande:
    Oj..jag som till och med fick sålla

Hittar aldrig nåt... Eller, tröjor till Milo hade jag kunnat handla men det ska jag INTE, han har så det svämmar över. Han behöver tshirts å det fanns där ju ingen!
  • Tjollabolla

Godmorgon! Vem f*n beställde denna snön?!?! Blir tooooooooookig!!!

Har funderat på vad ungarna ska ha på sig när dom fotas... Om Lia har colibri, tror ni det funkar med Katvigs nya aqua/blue på Milo? Det borde väl bli okej? Hade ju tänkt lila/vit men den vill ha INTE ta på sig. Han har börjat rata allt rosa och nu börjar det tydligen bli lila med, han som är såå fin i lila

• Tjollabolla
    Helle skrev 2011-03-18 08:33:01 följande:
    Hallå i snön !

Är denna från vårens kollektion?
    www.luckylittleme.se/product.asp?product=4481...

Och hur är den i storlek, behöver sonen som är 120 lång 122 el 128? 
    Gaaah så fin den är! Vet inte om jag vågar råda om storlek, men jag vet att den inte är lika liten som dom vanliga softshellen. Skulle nog tagit 128,men kolla med Liljan för hon har väl dom tror jag!
  • Tjollabolla
    Duntoffla skrev 2011-03-18 09:25:07 följande:
    Så där har jag också låtit vid halsfluss fast även vid "vanligt" halsont.
    Tjollabolla skrev 2011-03-18 07:56:11 följande:
    Godmorgon! Vem f*n beställde denna snön?!?! Blir tooooooooookig!!!

Har funderat på vad ungarna ska ha på sig när dom fotas... Om Lia har colibri, tror ni det funkar med Katvigs nya aqua/blue på Milo? Det borde väl bli okej? Hade ju tänkt lila/vit men den vill ha INTE ta på sig. Han har börjat rata allt rosa och nu börjar det tydligen bli lila med, han som är såå fin i lila
     Har ni fått mer snö? Hoppas att den inte kommer hit men det är väl inte så troligt att vi klarar oss...

Jag tror absolut att Colibri/ aqua/blue funkar tillsammans. Vad är det för fotografering?  
    Ska till fotografen med Lia på 1års fotografering och tänkte ta nåt syskonkort med Det borde ju funka ihop utan att det ser dumt ut tycker jag!

Sen är ju frågan var man mer ska ta med för ombyten till LiaFia Han ville att vi skulle ha med en 3-4 ombyten! Colibriklänningen är ju given, men mer då? Funderar på en gul/rosa katvig t-shirt, leggings och kjol kanske? Nåt mer... Hmm.
  • Tjollabolla
    Buttelina skrev 2011-03-18 09:35:06 följande:
    jag har blå/blå och colibri. jag kan jämföra. trist att han inte vill ha rosa o lila
    Visst är det! Fast än så länge är det faktiskt bara den vit/lila han vägrat, den är ju väldigt ljus och "flickig" så förhoppningsvis går han med på andra lila kläder, han är ju så himla fin i lila med!
  • Tjollabolla
    sesssan skrev 2011-03-18 09:29:44 följande:

Hej. Dottern fick Colibri klänningen för 599 med luva av snäll mormor i present. Hon vägar dock ha den för det är luva. Den som är så fin!!! Har varit inne på att sy om den hos skräddare och ta bort luva men då förstör man ju den på sätt och vis, men å andra sidan är det jätte dumt om den bara hänger i garderoben..
    Man kan sälja den och köpa den för 499 utan luva, är det någon som vet nån sida som har dom kvar i stl 110/116?? Vad hade ni gjort

Åh sån snäll mormor!!! Kan du inte byta då? Jag hade nog antingen försökt byta eller sålt och köpt utan luva, onödigt med en sån underbar klänning som bara hänger...
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 17