Inlägg från: ängeln83 |Visa alla inlägg
  • ängeln83

Vi som shoppar danska barnkläder del 17

Tjollabolla skrev 2010-08-25 09:24:52 följande:
    SJU
    Milo har bara en... Men en till ska vi ha, måste se hur T går först Lia har en overall och en jacka.
    Ha ha, jaaa, tror knappt vi har användning av 7 lurvar va? Ska jag köpa 2 nya så måste minst 2 ut först.
    Dumma Molo som kommer med så många fina
    Fast Meja har bara 1 overall, blir nog ingen mer eftersom jag inte tycker det finns några fina till henne.
    ★♥LIAM 07 o MEJA 09★♥
  • ängeln83
    solouniko skrev 2010-08-25 10:32:45 följande:
    Slängde in lite gul/rosa katvig i BT  Mums!
    Milla 090316 ♥ solouniko.blogg.se

Ååååh så fintHjärta, jätte läckert ihop med svarta ns, vill ooooooockså ha dom ju, men svarta byxor funkar tyvärr inte här hemma, nedrans hund till att fälla.
    ★♥LIAM 07 o MEJA 09★♥
  • ängeln83

La in bilder i BT på Meja i lurvoverallen, tror ni 80 funkar tills våren?, eller ska jag bunkra upp redan nu med en i 86, eller hoppas att det kommer nån fin färg till våren?

★♥LIAM 07 o MEJA 09★♥
  • ängeln83
    H I L L A skrev 2010-08-25 11:31:36 följande:
    Superfin !!!
    Jag tror 80 funkar till våren också då hon inte är lika beroende av att det finns växtmån pga att hon troligen går och står mer, om du förstår vad jag menar Nu sitter hon väl mest i vagnen och då krävs ju lite tyg för att den inte ska bli för kort.
    Kommer säkert fina färger till våren också
    Ja jag tänkte lite så också, då använder vi ju säkert stövlar så då gör det ju inget om den är lite för kort.
    Hade ju hemma en i 86 först men den var verkligen tok stor och hade säkert suttit kanon framåt slutet på våren men då vill jag hellre ha en som sitter bra när den används som mest.
    Hoppas verkligen den kommer lite fina färger till våren, höstens "flick" färger på lurvar var inget för mej direkt, förutom den fina lila då.
    ★♥LIAM 07 o MEJA 09★♥
  • ängeln83

Tips på fin klänning som Meja kan ha på sitt 1 års kalas?
    Har ju spanat in Rockefella klänningen men den känns lite väl kall att ha i oktober.
    Vad tror ni om nya NS klänningen?, eller är den för vardaglig?

★♥LIAM 07 o MEJA 09★♥
  • ängeln83

Ja du har nog rätt, inte så kalasig kanske Tips på nån annan?

Buttelina skrev 2010-08-25 11:56:39 följande:
    lite väl vardaglig tycker jag..
    söötisen i bildis jag tror 80 kommer funka hela tiden

solouniko: sötis i bildis såå himla fina dom ränderna!
    Buttelina skrev 2010-08-25 11:56:39 följande:
    lite väl vardaglig tycker jag..söötisen i bildis jag tror 80 kommer funka hela tidensolouniko: sötis i bildis såå himla fina dom ränderna!
    Isabel och Alexander - mina små hjärtan

★♥LIAM 07 o MEJA 09★♥
  • ängeln83
    H I L L A skrev 2010-08-25 12:11:55 följande:
    Moloklänning kanske ?
    Penseérna eller multiflower är superfina !
    KIK KID´s lila klänning ?
    Penseerna gillar jag inte och multiflower tycker jag är sådär , möjligtvis en klänning jag köper senare på rea *kräsen*

Ska spana in Kik kids.
    ★♥LIAM 07 o MEJA 09★♥
  • ängeln83
    Smultronhjärta skrev 2010-08-25 12:34:40 följande:
    Söt! Ska du ha en kortärmad kan du ju hitta massor med klänningar på rea nu.
    Jag hade nog köpt en långärmad- själv är jag sugen på denna till Lova:
    www.ajabajakids.com/default.asp?sType=Kids&mo...
    Ja alltså det spelar ju ingen roll, bara det att jag mest hittar kortärmade klänningar
    Stars klänningen är super fin, men den känns också lite vardaglig?
    ★♥LIAM 07 o MEJA 09★♥
  • ängeln83
    Minatre skrev 2010-08-25 12:38:32 följande:
    Måste fråga er som köper Molos klänningar som är i dubbelstorlek. Vill ha en långärmad klänning till min tjej på 11 månader (hon är ca 75 cm lång). Vilken storlek ska man välja? Är det 74/80 eller 62/68? Hon har vanligtvis 74 eller 80 på sina kläder.
    Nu vet jag inte hur höstens klänningar är i storlek men i klänningarna från sommaren har Meja 62/68 och dom är fortfarande lite långa på längen, hon blir 1 år i oktober.
    ★♥LIAM 07 o MEJA 09★♥
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 17