Inlägg från: Smultronhjärta |Visa alla inlägg
  • Smultronhjärta

Vi som shoppar danska barnkläder del 17

God kväll flickor!

Jag sitter och väntar på Solsidan,som resten av Sverige Något annat orkar jag inte göra, helt slut efter att ha gått igenom h e l a Gekås som bakis idag

♥♥♥Max&Lova♥♥♥
  • Smultronhjärta
    lillronya skrev 2011-01-30 19:39:07 följande:
    Jaha då blir det ju jättetomt här, antar jag. För solsidan följer väl alla utom jag?
    Gekås och bakis hör itne riktigt ihop va?
    Solsidan är alldeles perfekt- lite småroligt men som inte kräver att man är alltför med. Passar mig perfekt
    Och jag har en tendens att spendera bakisdagar på Gekås just därför att sällskapet kommer långväga och hemskt gärna vill dit, men innan dess ska det ätas en massa,sköljas ner med diverse viner och spelas spel nästan hela natten
    ♥♥♥Max&Lova♥♥♥
  • Smultronhjärta

God morgon!

Igår fick jag hem Ej Sikke Lejs vinteroverall till nästa år och precis som (nästan) alltid är ESL mycket finare IRL.Hjärta Dessutom var det 8000 i pelare vilket jag inte hade koll på*gillas*, så just nu har Max fem overaller till nästa år. Vilken tuuur att jag ska lämna tillbaka en idag iafDrömmer

♥♥♥Max&Lova♥♥♥
  • Smultronhjärta
    Greksmurfen skrev 2011-02-03 09:03:45 följande:
    hahaha han lär klara sig då med andra ord ;)..... maxen har en ny till nästa år sen kommer nog dessa två han har nu i stl 98 räcka första delen hoppas jag =P. ska satsa på nanouk ställ när addnature har sin stora rea;)......

www.lastenmetsola.fi/epages/Kaupat.sf/fi_FI/?...
    alltså detta mräket har ju bara sååååååååå mkt fint... titta på denna klänningen liksom =)

www.lastenmetsola.fi/epages/Kaupat.sf/sec8af0... är ju en finsk sida men har så mkt fint=)
    Ja jag fattar inte hur det alltid kan bli så..Oskyldig Fast det kommer bli tre overaller till slut, har en regnbåge som får flytta nästa säsong eftersom vi helt enkelt inte gillar den. Den vi har nu ser helt ny ut eftersom den används inte, funderar på hur det kan komma sigObestämd Och polarns turkosa fick följa med hem från rean bara för att den var billig men nu får den flytta tillbaka eftersom ESL var mkt finare

Men åh vilken fin sparkdräkt, cerise och orange är bra mumsigt tillsammansTungan ute
    ♥♥♥Max&Lova♥♥♥
  • Smultronhjärta
    ChokladMoshin skrev 2011-02-04 12:40:06 följande:
    Du är allt bra klok du!
    Tack för fina paketet igår, barnen skrattade gott åt "pannkakorna" som låg i lådan
    Kyss
    Zvartaliljan skrev 2011-02-04 12:40:12 följande:
    jo jag är väldigt sugen på det efter de skambuden jag fått på vissa saker...
    Det säger sig självt att det inte kan finnas 700 personer som har lika höga krav på sina grejer som en annan har. FB har blivit lite av ett miniTradera vad det gäller skick. Jag handlar inte längre där,och framförallt inte av människor som jag inte vet vilka det är... Inte efter senaste hemskicket där jag specifikt hade frågat TVÅ ggr om det var blekt/luddigt..hem kom bleeekt,luddigt OCH helt spruckna tryck Hamnade i loppiskassen pronto!
    ♥♥♥Max&Lova♥♥♥
  • Smultronhjärta

God kväll!

Stort tack till fina Lillronya efter helgens bravaderHjärta

Ikväll blir jag tidig att nattas- aaaaldrig att jag kommer skaffa hundCool

♥♥♥Max&Lova♥♥♥
  • Smultronhjärta
    1 och 1 är 3 skrev 2011-02-06 18:05:18 följande:
    Men hoppsan då, ni som skulle kela, eller!?
    jadå..vi kelade..Han tyckte att vi skulle kela jäkligt nära, så pass att han hoppade upp på mig när jag låg i sängen och S L I C K A D E upp mig i hela ansiktet Fick ju råpanik
    ♥♥♥Max&Lova♥♥♥
  • Smultronhjärta
    Greksmurfen skrev 2011-02-06 18:23:56 följande:
    ja maxen ha kräksjukan det e säkert...han ha inte fått behålla ngt i magen:(......just nu e han bara trött=( å bara ligger i sängen...inte mga knop där=/...................gah det är nu man vill vara två pers=(
    åh stackars liten! Gick hemresan bra?
    ♥♥♥Max&Lova♥♥♥
  • Smultronhjärta
    solouniko skrev 2011-02-06 18:53:16 följande:
    LLM bland annat Är ju danskt så det är inte ens OT
    Smultronhjärta skrev 2011-02-06 18:31:01 följande:
    jadå..vi kelade..Han tyckte att vi skulle kela jäkligt nära, så pass att han hoppade upp på mig när jag låg i sängen och S L I C K A D E upp mig i hela ansiktet Fick ju råpanik
    Hahaha jag döör! Han som är så liten och smidig dessutom Jag fick mig också många goa pussar men jag var ju inte räddiallafall
    Ha ha Vi har upplevt mycket redan jag och den där hunden, först är han helt uppspelt och hoppar på vår uppblåsta madrass som visst låter rätt mycket när man blåser upp den, vi får klopyspunka som jag och Stormis försöker fixa med silvertejp kvart över tre på natten,sen kommer hunden preciiis när jag ska till att  somna och jag råkar väcka heeela husetSkäms Dessutom funkar silvertejp riktigt dåligt som pyspunkelagare så jag vaknade tre timmar senare på golvet Ja jäklar vilken cirkus mitt i natten ha ha
    ♥♥♥Max&Lova♥♥♥
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 17