Vi som shoppar danska barnkläder del 17
God kväll flickor!
Jag sitter och väntar på Solsidan,som resten av Sverige
Något annat orkar jag inte göra, helt slut efter att ha gått igenom h e l a Gekås som bakis idag ![]()
God kväll flickor!
Jag sitter och väntar på Solsidan,som resten av Sverige
Något annat orkar jag inte göra, helt slut efter att ha gått igenom h e l a Gekås som bakis idag ![]()
God morgon!
Igår fick jag hem Ej Sikke Lejs vinteroverall till nästa år och precis som (nästan) alltid är ESL mycket finare IRL.
Dessutom var det 8000 i pelare vilket jag inte hade koll på*gillas*, så just nu har Max fem overaller till nästa år. Vilken tuuur att jag ska lämna tillbaka en idag iaf
Fast det kommer bli tre overaller till slut, har en regnbåge som får flytta nästa säsong eftersom vi helt enkelt inte gillar den. Den vi har nu ser helt ny ut eftersom den används inte, funderar på hur det kan komma sig
Och polarns turkosa fick följa med hem från rean bara för att den var billig men nu får den flytta tillbaka eftersom ESL var mkt finare
..och det är därför som vi kanske skulle skaka liv i secret och hålla det tll oss vanliga ![]()

God kväll!
Stort tack till fina Lillronya efter helgens bravader
Ikväll blir jag tidig att nattas- aaaaldrig att jag kommer skaffa hund
Dessutom funkar silvertejp riktigt dåligt som pyspunkelagare så jag vaknade tre timmar senare på golvet