Inlägg från: lillronya |Visa alla inlägg
  • lillronya

Vi som shoppar danska barnkläder del 17

Ocikatten skrev 2010-08-07 14:10:55 följande:
    GRYMT COOL!!!
    JA!
    Emilia Michaela Alicia Nikita Anjelin Emilio
  • lillronya
    Busbellan skrev 2010-08-07 14:52:13 följande:
    Ni som använder lurv med luva, funkar det även under en skaljacka?

och så en fråga till, måste nog ha en lurv till åt Ella, hon ska få den gula, men vilken mer. velar mellan de här
    www.luckylittleme.se/product.asp?product=4660...
    www.luckylittleme.se/product.asp?product=4661...
    Vi har ju alltid haft med luva under skaljacka/overall.
    Under MAT-anoraken tycker jag däremot det blir lite klumpigt. Men det funkar det med.
  • lillronya
    Saraia skrev 2010-08-08 08:53:27 följande:
    Butte! Oj va fina lurvar dina barn har! Måste ha gul t nån mer än bebis!! Och vilka stora storlekar! Då måste min lilla kunna ha 116 ovfrågan e om 140 blir tokstort på 126cm lång 6åring??? VARFÖR har Molo inte 134?????????
    128 funkar säkert. Det har min tös på sina lurvar.
  • lillronya

Hej i tråden!

Är barnvakt till en liten tös som fått en lillebror inatt. Å vad det ska myyyysas bebis snart!!
    Har spanat efter nån liten suit länge till honom men inte köpt. Ganska klantigt för nu har jag ju ingen present att komma med idag.
    Har hela tiden att jag kan fixa det på vägen dit, men vem säljer dankt en söndag?

• lillronya
    Busbellan skrev 2010-08-08 09:56:38 följande:
    Ronya:
    Kom på att jag inte kan på lördag. vi är bjudna på konfirmation här så jag måste vara hemma med August
    Jag vill med träffas ju
    Men vi tar söndag
    Bestämde mej för det igår.
    Busbellan skrev 2010-08-08 09:58:42 följande:
    Hon fick barn på fel dag helt enkelt
    JA dåligt tajmat. Nu får de nöja sej med lindex eller nåt.
    Lilla Ego 07 skrev 2010-08-08 10:01:23 följande:

Hej Tjejer.

Jag måste ha lite kjolar har jag insett nu i stl 74 el möjligtvis 80. Jeanskjol såklart men gärna nån speciell isf och några enfärgade kjolar i fina färger också. Nån som har nåt förslag?

Villervallas kjolar tycker jag är toppen att matcha alla andra fina kläder med. Och jeanskjol från HM eller lindex.
  • lillronya
    Lilla Ego 07 skrev 2010-08-08 10:07:05 följande:
    Aha, de ska jag kolla in! Har en jeanskjol från Hm här hemma som jag fick ärva. Skitsnygg med några små volanger där bak Glad Men den är i stl 68 och börjar väl bli lite liten snart för min 13 månadersFlört
    Hm brukar alltid ha någon fin jeanskjol. Nu har lindex en jättefin också, fast den börjar nog på 86...
  • lillronya
    Lilla Ego 07 skrev 2010-08-08 10:08:06 följande:
    Förresten, är Villervallas kjolar små eller stora i storlek måntro?
    Det beror på hur de ska sitta men ganska stora tycker jag. Vi har 92 i våra.
  • lillronya
    Saraia skrev 2010-08-08 10:11:56 följande:
    Tack!! 128 får d bli!! Åååå va kul o gå på me&i/dansk-träff, synd att man bor långt bort annars hade jag oxå kommit om jag fått, Ronya!
    Det hade varit jättekul om du också kunnat komma!
    Tjollabolla skrev 2010-08-08 10:10:03 följande:
    Godmorgon flickor!

Sitter med lurv-velande i huvudet. Lia ska ABSOLUT ha den gula overallen, inget snack om saken. Men till Milo är det svårare. Frågade honom nyss och då pekade han på Party Pink Sen den lila tyckte han var fin och den gråa med limegröna kantband tyckte han var "fräck, lika fräck som datan". JA alla har vi olika refrenser Nån som sett den Baobab irl?? Det får nog bli en lila först och nån annan sen, för han måste ha minst 2, alla våra är för små...
    HÄrligt när man BEHÖVER köpa nåt.
    Busbellan skrev 2010-08-08 10:07:24 följande:
    Men åh vad glad jag blir, DÅ kan jag
    JAAAAAAAAAA du är så välkommen!!
  • lillronya
    Lilla Ego 07 skrev 2010-08-08 10:14:04 följande:
    Ska ta mig iväg till hm och lindex kanske först och se där då. Brukar ju alltid tröttna när jag går på hm för jag hittar ju aldrig nåt men vore ju nice att hitta några fina kjolar till billig penning.

Tack för hjälpen!
    Ja priserna där är himlans bra.
  • lillronya
    Love Isac skrev 2010-08-08 10:26:37 följande:
    När min kille var 6 år och exakt 126 cm lång faktiskt så hade han 140 i sina lurvar!Växtmån som räcker över 2 säsonger...Min kille är nu 7 år och 131 cm lång och 140 sitter fortfarande bra på honom och jag har räknat med att han kan ha den hela hösten och våren som kommer!Lycka till!=0)
    Hmm låter som att jag måste be N prova sin lurv så hon inte väst ur den.
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 17