Inlägg från: RååSa BuBBlan |Visa alla inlägg
  • RååSa BuBBlan

Mårning!!

Barnen avlämnade på dagis o skola och Ida ska till farmor o farfar efter dagis idag så mamman ska stooooorstäda

Borde få mina lila/gula Katvigar i lådan idag Drömmer *längtar*

På julafton är jag tjockare än jultomten...
  • RååSa BuBBlan

Bubblis behöver vinterskor!!

Nån som vet några smidiga och dagisvänliga?

Overallen blir lila i år så nåt som e fint till det vill vi ha

• RååSa BuBBlan
    lillronya skrev 2010-09-08 08:29:38 följande:
    Godmorgon!
    RååSa BuBBlan skrev 2010-09-08 08:27:15 följande:
    Mårning!!

Barnen avlämnade på dagis o skola och Ida ska till farmor o farfar efter dagis idag så mamman ska stooooorstäda

Borde få mina lila/gula Katvigar i lådan idag Drömmer *längtar*
    Skönt att få städa ifred, men det är så tomt när de inte är hemma, tycker jag.

Roligt med post!
    Jo liiite tomt är det, men när jag vet att det bara är en liten stund så kan jag faktiskt njuta av tomheten Värre om det är dagar, DÅ liiider mamman här
  • RååSa BuBBlan
    lillronya skrev 2010-09-08 08:31:07 följande:
    Vi använder kavat. Just nu är det ju 50%-kod på ellos som funkar på de, om där finns några ni vill ha.
    Å e de Skrattande Måste spana!! Tack för tipset Kyss
  • RååSa BuBBlan
    Tjollabolla skrev 2010-09-08 08:34:03 följande:
    Här är en till vaken! Milo är lämnad på dagis och Lia har fått frukost, väntar på att hon ska bli trött så mamman kan få lite frukost och kaffe!

Vi behöver oxå vinterkängor. Det är såååå tråkigt att köpa och kostar såå många pengar! Förra året hade vi ecco och dom var helt outstanding, han var aldrig blöt eller kall trots att han vadade i 20 cm vatten och snöslask...
    Ecco e rätt dyra va? Obestämd
  • RååSa BuBBlan
    Buttelina skrev 2010-09-08 08:35:46 följande:
    smala fötter: superfit
    breda fötter viking

Finns inga bättre enligt mig. mina barn har breda fötter och jag har aldrig varit såå nöjd. jag har provat kavat mm och viking var absolut bäst
    Viking hade vi förra året och dom va kanonbra! bekväma, varma och torra Trots 25 minus ute så frös hon inte, tror Bubblis har lite breda fötter så kanske ska köra viking i år igen då..
  • RååSa BuBBlan
    Buttelina skrev 2010-09-08 08:38:11 följande:
    mm men det är värt varenda krona! dom är ute på ett helt annat sätt på dagis och alltså mina barn kunde hoppa i vattenpölar med sina viking skor och fötterna var inte blöta..
    Får spana lite på stan sen då men liiiiila ska dom va

Sjukt lila är jag nu i höst känner jag, ALLT ska va liiiiila
  • RååSa BuBBlan
    Buttelina skrev 2010-09-08 08:39:16 följande:
    jaa kör på dom igen då, det ska vi göra om du tycker dom är dyra kanske du kan tänka dig begagnade?
    Ja beggade i toppskick kan jag tänka mig, men jag köper helst skor nya

Just skor får kosta lite tycker jag, finns inge värre än skor som sitter fel och är dåliga på fler sätt *avskyr* Man går massor i dom och tassarna ska man ta hand om
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 17