• Saraia

Vi som shoppar danska barnkläder del 17

funkybaby har suit!

Två flickor f.-04 och -06, bebis i magen BF 101106
  • Saraia

Nån som har bra tips på fin vinterjacka t 6årig tjej´?????
    var o spanade in LILA o BUBBELGUM MOLO vinterjacka idag som jag tänkt köpa ngn av men varken jag el tjejen var helimpade av färgerna - jag älskar dock rainbow men det gör inte hon...  vad finns det mer för bra vinterjackor förutom POP??

• Saraia

åååå vet ej hur jag ska göra; har en kikkid lurvoverall i urfin lila stl 62 m matchande mössa, o har nu även köpte en lila lurvvoverall fr MOLO i stl 56 - det skiljer ju sig inte jättemkt i stl.... E det onödigt med två???? Eller ska jag lämna tillbaka molon o köpa när vår-lurvarna kommer???! *I-landsproblem*

• Saraia
    Stormis skrev 2010-08-10 17:29:10 följande:
    Har du jämfört axel-gren-måttet med? För det kan ju vara ganska kort på KK och längre på Molon. Så kanske så att du tillochmed kan ha KK först? Oavsett hae jag inte köpt Molooverall i den stl nu på fullpris. De kommer ju sänkas och i de stl brukar de ju finnas kvar. Nånstans .
    ska mäta - tack för tipset!
  • Saraia
    Stormis skrev 2010-08-10 17:29:10 följande:
    Har du jämfört axel-gren-måttet med? För det kan ju vara ganska kort på KK och längre på Molon. Så kanske så att du tillochmed kan ha KK först? Oavsett hae jag inte köpt Molooverall i den stl nu på fullpris. De kommer ju sänkas och i de stl brukar de ju finnas kvar. Nånstans .
    axel-gren mått ungefär samma, men kikkid e 5cm smalare o 5cm längre men går lätt att vika upp.... hum... behöver nog inte MOLOn egentligen.....
  • Saraia
    ChokladMoshin skrev 2010-08-10 18:13:52 följande:
    Inga lurvoveraller i lådan idag heller
    varifrån beställde du?? jag fick fr BoR idag!
  • Saraia
    Saraia skrev 2010-08-10 15:45:39 följande:
    fick lurvar idag _FIIIINA!!!!!!!!! Lila lurvoverall stl 56 o gul lurvjacka (m luva vilket var en glad överraskning då de inte hade det på bilden!)i stl 74 - perfekt vår/sommar jacka t bebbe!!!!

OT men ni som hade vinterjackan fr nova star förra hösten - hur var den i stl???????? blir 134 för stor t 126 cm lång tjej???
    nån som har tips på en annan BRA vinterjacka förutom MOLO o ot POP??
  • Saraia

Nån som vet om d e stor skillnad på lurvoverall i 62 o i 56??

• Saraia

Var köper man billigaste mailingbags?? Sorry ot

• Saraia
    Zvartaliljan skrev 2010-08-11 23:03:05 följande:
    Vad köpte du till dig själv? Jag köpte den grå plychklänningen med slända, leggings och kofta
    Maia fick cerise cardigan, cerise krontunika, ängeltunika, yogabyxorna, strumpor, spacetröja och 2 hemliga plagg.
    Fortsätter OT här... vilken stl tog du t Maia o hur var mamma koftan/cardigan i stl?
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 17