Inlägg från: Smultronhjärta |Visa alla inlägg
  • Smultronhjärta

Vi som shoppar danska barnkläder del 17

ängeln83 skrev 2011-03-16 12:03:58 följande:
    Tipsar om 40% på Funkybaby
    Vill tacka alla mina trogna kunder med en rabattkod på 40% på allt i butiken.
    Ange rabatt kod funkybaby i kassan så dras rabatten av direkt.
    Lagersaldot håller ganska bra koll på vad som finns inne.
    Rabatt koden funkar även på rean men det kan hända att vissa plagg är slut.
    Handlar du på rean så invänta ett mail från mig innan du betalar.
    Betalar du med kort så sätter jag tillbaka det felaktiga beloppet till dig.
    Väljer du faktura via klarna så drar jag bort det innan fakturan skickas.
    OBS giltig endast fram till kl 24:00 idag 16/3
    Tänkte precis tipsa om samma

Trillade själv ditTungan ute
    ♥♥♥Max&Lova♥♥♥
  • Smultronhjärta
    Tjollabolla skrev 2011-03-16 12:20:45 följande:
    Ny rabattkod på funkybaby, 40% på allt med kod funkybaby. Synd att jag aldrig hittar ngt där! Förstår inte hur dom kan ha så mycket rabatt hela tiden.
    Oj..jag som till och med fick sålla
    ♥♥♥Max&Lova♥♥♥
  • Smultronhjärta
    Greksmurfen skrev 2011-03-16 17:20:34 följande:
    www.pramworld.co.uk/images/prod_9644.jpg förresten måste ju delge mitt senaste HKLÖÖ =)
    denna nya vagnen e snart påväg hem till oss=) bör ha den hemma nästa vekca=)...weeeeeeeee
    tänk å slippa det stora åbäket till dubbelvagn vi har här ;).....har ju inte plats för en massa vagnar här hemma heller i en 3:a
    Åh du fick de alltså att skicka till Sverige? När jag bad om ett undantag så var det tvärstopp-inte en chans! Vilken tur att det då fanns andra butiker som struntade i det där förbudetDrömmer
    ♥♥♥Max&Lova♥♥♥
  • Smultronhjärta

God morgon!

Tråkhelgen är här när maken jobbar båda dagar.. dock får vi ju långhelg nästa helg tors-mån men just idag saknar jag min sovmorgon som jag annars alltid får Drömmer

Visst finns det vit skokräm? Har ett par Adidas Goodyear som behöver snyggas till innan försäljning

♥♥♥Max&Lova♥♥♥
  • Smultronhjärta
    1 och 1 är 3 skrev 2011-03-19 09:23:26 följande:
    God morgon!

Här vaknade föräldrarna strax innan 7... Liten loppa sov till 8 V är på kurs med jobbet så jag och T myser mest, tänkte ta en tur till affären och inhanla lördagsmiddag. Några bra förslag? Helt idé torka här!
    Kycklinggryta är jag själv väldigt sugen på
    ♥♥♥Max&Lova♥♥♥
  • Smultronhjärta
    1 och 1 är 3 skrev 2011-03-19 09:31:54 följande:
    Nynnar lite.... På torsdag äts de ärtsoppa på lördag e de fest, men fredag e ändå den dag jag gillar bäst....

Så sorry, funkar inte.
    Ha ha..här funkar det inte heller just nu för jag glömde köpa apelsinsaft.. Får väl bli pannkakor till lunch i hopp om att få i min matvägrande unge någonting-så får make köpa saft och göra middag sen
    ♥♥♥Max&Lova♥♥♥
  • Smultronhjärta
    1 och 1 är 3 skrev 2011-03-19 10:21:49 följande:
    Jag har funderat på nackdelar lääääänge... å den enda jag kom på va väll den hon själv nämde idag, att han ibland jobbar helg och hon missar sin obligatoriska lördags sovmorgon  
    Ja var sjunde helg måste han faktiskt vara på sjukhuset..dock har han lovat mig att vi ska göra vad jag vill nästa helgDrömmer
    Annars så är det väl inte såå många nackdelar..ja,jag inser faktiskt att jag har det rätt bra

Tillbaka till danskt-visst letar Choklad ff efter regnbågefilten?
    ♥♥♥Max&Lova♥♥♥
  • Smultronhjärta
    Kristyr skrev 2011-03-19 10:36:26 följande:
    ev så köpte hon någon på FB, var det inte någon som skulle sälja där? men fråga henne.
    Var väl mest att det verkar finnas en sådan där alla gjorde en bra deal..kommer inte ihåg vad shopen hette
    ♥♥♥Max&Lova♥♥♥
  • Smultronhjärta
    ängeln83 skrev 2011-03-20 08:43:21 följande:
    Godmorgon

Nu är vi färdig kalasade här hemma och Liam har fått målar grejer för typ 10 år framåt
    God morgon!

Trillade in på din blogg och tipsar om Ikeas Stuva serie..där finns det en vit bänk med förvaring som man kan köpa själva stommen till dvs utan lådan och använda som skrivbord Litet,behändigt och alldeles lagom stort till mindre barn
    ♥♥♥Max&Lova♥♥♥
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 17