Inlägg från: Buttelina |Visa alla inlägg
  • Buttelina

Vi som shoppar danska barnkläder del 17

j o n n a h skrev 2010-08-26 20:43:27 följande:
    frågar här istället, ska lägga ut lite barnkläder på Tradera, vad är ett ok utropspris för ett par randiga molobyxor, hyfsat skick, lite tvättluddiga? är 49:- för mycket? och en helt ny kaninbody, vad sätter man för utrop på den? tacksam för tips! Glad
    beror på strl

små strl på udda byxor går inte så bra men 49kr ska väl nån nappa på

ny kaninbody sätt ett utrop på 149kr och ett köpnu på 199 tycker jag
    Isabel och Alexander - mina små hjärtan
  • Buttelina
    j o n n a h skrev 2010-08-26 20:55:52 följande:
    tack för svar! Glad byxorna är strl 80 och kaninbodyn strl 92.. det känns lågt med 149, men de kanske inte är så populära längre?
    nja prova med 179 och köpnu 229 då men 92 går sådär ibland. många har gått över till tröja vid den strl..
  • Buttelina
    j o n n a h skrev 2010-08-26 21:00:16 följande:
    ja, det har du rätt i, det är därför jag ska sälja min, haha.. jag testar 179:- ändå! TACK
    haha
    Jen80 skrev 2010-08-26 21:00:36 följande:
    God kväll! Verkligen superfina kombosar ni har lyckats få till med den där lurven. Beställde ju ett gäng lurvar idag, men skippade den färgen... Vilken är den där kräkfärgen eller vad ni skrev?!?! Bara så jag inte råkat ta den nu då . Åh, längtar som en tok efter mina stora Molo-beställning!! Sen åker Ilons Nanook skaljacka ut på T. Är så fruktansvärt trött på den så det ska bli underbart att få skicka iväg den!!
    kräkfärgen är gul med rosa kantband. MEGAFIN
  • Buttelina
    Carmen1 skrev 2010-08-26 22:25:14 följande:
    Puffar lite..;)

Undrar om någon har lite tips??
    köp stickade rånarluvor! dom är såååå bra! praktiska som attans och varma och goa
  • Buttelina
    Tjollabolla skrev 2010-08-26 23:04:53 följande:
    Godkväll förresten. Jag är shoppingsugen..
    men TJOLLA vad har hänt med dig
  • Buttelina
    H o p e skrev 2010-08-26 23:50:34 följande:
    Gokväll, tänkte att ni kanske hade lite bra koll på Nova Star, har snöat in lite på dem men har aldrig haft något därifrån till barnen.

Undrar hu modellerna är på byxorna. Kan en smalis ha haremsmodellen tror ni. Ohc hur mycket vidare är dom som heter XL?

Hade helst shoppat på Tradera men utbudet där är så dåligt jus nu vad gäller Nova Star.

Sista frågan, vilka webbutiker har bäst utbud av NS?

Tacksam för  hjälp
    jag har inte så stor koll på ns men jag kan försöka hjälpa dig ändå

jag har ett par xl jeans och jag upplever dom inte alls som breda. jag har 98 till min son som är 99cm. de sitter super! men 104 funkar med!

Min son är ingen smalis men jag vet fleeera här i tråden som har harem till sina smalisar

bäst utbud vet jag inte men klkids har 10% och fraktfritt... kidzshoppen har med fraktfritt- litenpålandet har bra utbud
  • Buttelina
    Tjollabolla skrev 2010-08-27 09:03:26 följande:
    Öhhh ingen som sett rean på
    www.hugin-mugin.se/
    ???

Jag shoppade för 670 spänn precis... Maaaassa fint ju!!!!!!!!!!!!! Å massa liiiiila!!!!!!!!! AAh vad skönt det är när begäret är stillat
    haha jag var där inne igår men vågade inte länka
    vad shoppade du?
  • Buttelina
    åhh den blåå är sååå fin
  • Buttelina
    Smultronhjärta skrev 2010-08-27 10:08:45 följande:
    Håller med! Det var den jag också fastnade förSolig
    gums jag har sett ditt inlägg jag väntar bara på att en viss kille ska bli villig att prova
  • Buttelina
    Smultronhjärta skrev 2010-08-27 10:19:05 följande:
    No worries!
    Jag köpte vinteroverall till Max förra veckan som jag fortfarande inte har fått prova på honom
    haha

lillebror är SKITSUR han är tokförkyld och går omkring och tjuter mellan varven "jag får inte luuuuuuft"
    så just nu är han inte så villig
    Tjollabolla skrev 2010-08-27 10:21:45 följande:
    Blå? har jag shoppat nåt BLÅTT?!
    haha tjolla nja turkos då Drömmer
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 17