Inlägg från: Tjollabolla |Visa alla inlägg
  • Tjollabolla

Vi som shoppar danska barnkläder del 17

Helle skrev 2011-04-27 21:58:18 följande:
    Tjolla: det är den som Oii har, fast denna är mer lik i färgen
    Den ser lite trist ut, men den är kanske fin irl... Gillade miniapplen med!!

Tack för hjälpen tjejer, jag får fundera vidare

Nu väntar sängen, får ävl se om vi får sova inatt, Lia har en gadd som gör riktigt ont...
    ♥ Milo 22/2 2007 ♥ Lia 12/2 2010 ♥ milosblogg.blogspot.com
  • Tjollabolla

Godmorgon flickor!

35% hos funkybaby med kod VALBORG.
    Jag fattar inte hur hon kan ha alla dessa rabatter hela tiden, har länge trott att hon skulle stänga ner, men det verkar ju inte som det... Lite skumt. Jag hittar iaf aldrig nåt där mer, det är jag glad för

• Tjollabolla

Är det nån här som handlat på TS på sista tiden?! Jag försöker föra över pengar till mitt konto men det går inte, står att det är för att det är ett utlädskt kort. När jag sen försöker ta kort utställt i utlandet, säger dom att jag måste validera mig och det går bara om man bor i danmark?! GAAAAAAAAAAAH ja som hittat nåt jag letat efter SÅ!

• Tjollabolla
    karmasus skrev 2011-05-04 07:46:08 följande:
    Hos Groupon kan man i dag köpa ett presentkort på 250 kr för 99 kr hos Lekmer.se. De har leksaker och en hel del barnkläder (tex Småfolk, Lipfish, Mini rodini, Ej sikke lej)

www.groupon.se/in/.SWVt0E?nlp
    Tack för det! Hade tydligen 180 kr tillgodo hos Groupon och dessutom fanns Geggamojja hatten jag letat efter hos Lekmer!
  • Tjollabolla
    Lilla Ego 07 skrev 2011-05-03 23:14:21 följande:
    Är inte ditt kort validerat då??

Jag tror jag kan betala, jag gör det jämt med kortet som är validerat.

Kan jag hjälpa dig på något sätt??
    Jo jag är ju validerad sen många år tillbaka...
  • Tjollabolla
    RååSa BuBBlan skrev 2011-05-04 10:22:02 följande:
    Min stora fråga är HUR man kan bolla runt med en person som har detta funktionshinder på det här sättet??? Och löser man konfliker genom att stänga ute den ena parten från klassen??? Varför placerar man ETT TILL BARN med funktionshinder i samma klass om man inte har resurser för det??? Jag är så ARG!! Min dotter ringer och gråter hela tiden och förstår ingenting!!
    NÄE fy FAN vad jag blir arg!!! Hur kan vuxna människor göra på detta sättet? Å hur kan dom bara lyssna på den ena flickan då?!

Jag hoppas det löser sig och det fort. Åk dit och prata med dom så dom inte kan smita annars! Massa kramar!
  • Tjollabolla

Jag får lite panik här. Försökte handla på TS 2 ggr igår, det funkade inte. ÄNDÅ har det dragits 2x200 kr på mitt konto! Å inget vettigt svar från TS får jag! Vad gör man?! Nån som varit med om detta innan?!
    Mailade TS och frågade och fick bara till svar hur man gjorde när man validerade sig!

• Tjollabolla
    Tjollabolla skrev 2011-05-04 11:28:05 följande:
    Jag får lite panik här. Försökte handla på TS 2 ggr igår, det funkade inte. ÄNDÅ har det dragits 2x200 kr på mitt konto! Å inget vettigt svar från TS får jag! Vad gör man?! Nån som varit med om detta innan?!
    Mailade TS och frågade och fick bara till svar hur man gjorde när man validerade sig!
    Pust, ni kan glömma det där, har pratat med banken Hade blivit en VÄLDIGT dyr soldress annars, framförallt eftersom LillaEGo var så snäll och hjälpte mig med att verkligen köpa den, så då hade den gått på 600 spänn
  • Tjollabolla
    RååSa BuBBlan skrev 2011-05-04 18:59:17 följande:
    In i 7:1 ska hon oavsett enl rektorn så jag ber till gudarna att jag kan få henne in på den banan. Annars är hon utanför skolan återigen!! Barn med funktionshinder har det verkligen inte lätt ute i världen, som förälder får man dra ett enormt lass för att få saker att fungera. Och mitt i allt så är sambon i Finland, tur farmor och farfar finns!! Små barnen bör inte vara med när hon är som idag!
    Usch fy, stackars lilla tös! Hoppas det reder upp sig och det snart!
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 17