• h80

Vi som shoppar danska barnkläder del 17

ängeln83 skrev 2010-05-02 08:49:24 följande:
    Det brukar vara lite strul med bekräftelse därifrån, jag beställde igår kväll och har inte fått nån än, men det brukar dyka upp till slut.
    ok, jag var lite snabb när jag beställde. Beställde, ammade och läste för storasyster samtidigt. Så jag blev osäker på om jag verkligen beställde eller om jag stängde sidan.
  • h80
    Busbellan skrev 2010-05-02 12:06:37 följande:
    Inser att jag hade lite tur Nu har eleraff lagt till att erbjudandet inte gäller NS, men jag hann beställa
    jag beställde imorse, NS, men har inte fått nån bekräftelse, undra om det gäller då
  • h80

ni brukar vara duktiga på fläckar i denna tråden. Hur 17 får man bort skorvsalva?

• h80

Väntar på massa fina kläder :) Brukar det ta lång tid från Sveali?

• h80
    Kristyr skrev 2010-05-03 11:31:07 följande:
    säg att de även fått in mini apple nu.Inskrivning på sjukhuset om 1½h...*ihhh* Känns så overkligt!!!
    Vad roligt :)
  • h80

brukar Sveali ta lång tid att skicka? väntar på paket.......längtar

• h80

finns det nån webbshop som har IdaT s sommarkollektion? (eller vår)

• h80
    OsynligtSmåkryp skrev 2010-05-04 11:27:31 följande:
    Någon sa att IdaT hade gått i kk, vet dock inte med säkerhet om det stämmer...
    har också hört nått om det, n såg jag att de hade massa nytt i sin egen webbshop, så jag blev osäker
  • h80
    Helle skrev 2010-05-04 11:38:58 följande:
    IdaT har inte gått i Kk, men i vår tror jag knappt att någon i Sverige får in IdaT utan man får handla från deras webbutik. De har rekonstruerat då de tyvärr haft ekonomiska problem. 
    tack, då vet jag :)
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 17