Inlägg från: RååSa BuBBlan |Visa alla inlägg
  • RååSa BuBBlan

Vi som shoppar danska barnkläder del 17

OsynligtSmåkryp skrev 2010-05-01 17:46:55 följande:
    Såååå underbart skoj! Vad mysigt med bebis! Det vill jag också ha, så om du får tvillingar kan jag väl få tinga den ena?
    Ja det ska bli helt underbart roligt! Men jag vågar inte riktigt njuta hundra än, man vet ju inte hur det kan gå *nervöst* Men vi får hålla tumsen att det går vägen

Ja då ha ha ha.. Lägger ut den ena på fejjan i såfall
    På julafton är jag tjockare än jultomten...
  • RååSa BuBBlan
    SmillaMilla skrev 2010-05-01 17:48:20 följande:
    Hmm jag har inte riktigt lärt mig det där med knappar. Gillar inte dem på molos heller. Men man kanske lär sig Känns bara som något man gjorde på syslöjden i högstadiet.
    Det är en smaksak, jag hade svårt för det förut åxå ,men nu är jag helsåld
  • RååSa BuBBlan
    SmillaMilla skrev 2010-05-01 17:49:33 följande:
    Ja men vissta har de fian saker nu. Jag måste in o kolla på vår butik här hur de är. Lite roligt läge bara på den där butiken som säljer här på Åland. Ute på landet typ Fast ja mot stan från mitt håll :)
    Ja kolla in dom absolut, jag tror dom är ÄNNU finare IRL faktiskt
  • RååSa BuBBlan
    SmillaMilla skrev 2010-05-01 17:50:39 följande:
    Den kan nog gå för ganska mycket där Skulle också kunna tänkt mig en liten till.
    Hi hi
  • RååSa BuBBlan
    SmillaMilla skrev 2010-05-01 17:57:30 följande:
    Ja någon gång skall jag ha en till. fick dock ett erbjudande i veckan om en lite större en. Men vi var tvugna att tacka nej. Hemsk känsla det där men skulle inte vara rätt för de andra barnen här.
    Å tuff situation
  • RååSa BuBBlan
    SmillaMilla skrev 2010-05-01 18:04:17 följande:
    Ja inte är det lätt inte. Men det var helt räätt beslut så känns ändå helt okej. Vet att barnet fick en annan superbra familj.
    Nä, ibland måste man ju fatta tunga beslut som känns hemska trots att man vet att det är rätt.

Skönt ändå att man vet att barnet får det bra!
  • RååSa BuBBlan

*morr*  andra gången fel tjej åker i jakten På Julia!!

Butte--- Urfint blev det med fotona!! Verkligen suuuper!!

Busbellan--- Fina bilder på barnen som vanligt {#lang_emotions_sunny}

• RååSa BuBBlan
    Ocikatten skrev 2010-05-01 19:07:48 följande:
    RååSa BuBBLan: Underbart söt Bubblis i BT, som en sockertopp!!  Så mysigt med tjejer i härliga färger. Fjärilsklänningen var kanonfin!Åhhh, det snurrar i mitt huvud nåt om att Duns inte var riktigt bra, tappade färg eller form i tvätten... Minns inte riktigt var jag hört det... *dumma minne*Återkommer om jag kommer på mera!! Men superfina tryck på kläderna har de i alla fall! Skaparna bakom Plastisock är vän till en av mina vänner!! Helt onödig info men känns lite kul!
    Tack snälla
  • RååSa BuBBlan
    OsynligtSmåkryp skrev 2010-05-01 19:38:53 följande:
    Toppen! Dags att spara slantar utifall att då just nu. Kanske ska skippa salgen till förmån för en ev tvilling?
    ha ha ha vet du... Jag behåller dem nog båda två, två små Bubblor på en gång e rätt shysst {#lang_emotions_dreamer}
  • RååSa BuBBlan
    Greksmurfen skrev 2010-05-01 21:12:55 följande:
    hanazacka.jetshop.se/ en butik som har 40% på nya kollektionen av kativg.. dock så var det inte mkt av kativg...Vi har stängt över valborgshelgen men ville bjuda på en fin vårpresent. Alltså ger vi nu hela 40% på hela vårkollektionen från Katvig. Gäller i en vecka så passa på!KOD: VALBORGRabatten dras av i kassan. Notera att om du väljer förskottsbetalning måste skärmdump skickas till oss inom tre dagar, annars övergår ordern till faktura istället och påförs fakturaavgift.Hanazacka loves you!!Hanna & crewwww.hanazacka.seobs ej min butik
    Men vilken FRAKT {#lang_emotions_surprised}
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 17