Inlägg från: Kristyr |Visa alla inlägg
  • Kristyr
    Ocikatten skrev 2010-04-21 16:05:12 följande:
    Jag blundar och håller i slantarna...
    *haha*

Jag är helt såld på vissa av plaggen.. {#lang_emotions_cool}
  • Kristyr
    Greksmurfen skrev 2010-04-21 16:27:34 följande:
    hejhe!här skulle jag bara ta en tupplur, somande vist 2 timmar, hade lätt kunnat sova mer, men fick lite brått upp när jag såg klockan =S.... mer å mer påtagligt trött nu iaf...tror järnvärdet dalat mer =S..... hade droppat 30 sist.... vill ju avvakta med järntillskott så länge det går.... hur gjorde du liljan ??hmm snart dax å tvätta mina lurvar jag har här med hela 2 st=P.. den ena från agis å den andra hemma lurven.... maxne har ju som sagt lekt i sandlåda med dem =P...
    så skönt och sooova!

Ahh har denna gång sluppit järntabletter, värsta lyxen!
  • Kristyr
    Greksmurfen skrev 2010-04-21 16:38:15 följande:
    VILKEN lyx... jag  hoppas på  å slippa med, men sån tur lä man vella inte ha... tro dock inte min mage fixar dessa järntab bara =S...
    men kan du inte testa hemofer istället för nifrex då? Det är ju nifrex som BM brukar rekomendera, men lyckades får upp järnvärdet med 4 hemofer om dagen förra gången.
    De ska ju vara snällare än nifrex.

Min mage var normal med hemofer, har iof aldrig ätit nifrex.
  • Kristyr
    ängeln83 skrev 2010-04-22 07:59:33 följande:
    Förresten, nån som fått paket från Zillstar än?Vågar man hoppas på att det kommer idag?Hoppas även på att Mejas Katvig t-shirt kommer idag.
    har aldrig beställt därifrån innan så jag vet inte.

Hoppas på post från funkybaby jag.. zillastar är nästan så jag inte räknar med förrän nästa vecka

Eg väntar jag inte på post, jag väntar på att småfolknyheter ska komma till shopparna
  • Kristyr
    solouniko skrev 2010-04-22 08:07:46 följande:
    Jag fick mitt igår så era är säkert påväg de med Fiin var den den turkosa bodyn med prickar! Blev sugen på tunikan också Godmorgon förresten! Här är det slut på sovmornar då Milla börjat vakna kl 06 vaarje dag! Vi är ju bortskämda med att sova till 8-9 tiden Nåja man vänjer sig väl
    åhh jag vill med ha den body... så fin, men måste ju ha nån att sätta den på....{#lang_emotions_cool}
    Mawe123 skrev 2010-04-22 08:13:39 följande:
    Åh jag väntar också på post från funkybaby..och eleraff...och zillstar Vad shoppade du på funkybaby?Fick fina molo lurven från lilla mirakel igår, men shit va stor den va hamnar i växalådan.
    Katvig miniapppel, t-shirtar och sommar suits {#lang_emotions_heart} Nu ska jag vara hittar shorts till t-shirtarna..
  • Kristyr

Väntar förresten med spänning på ett hemligt småfolkplagg från liten på landet. Undrans när det kan tänkas dyka upp...

• Kristyr

I går fick jag cmig velourisar från cbkids... bra byxor det där. Perfekt när det var 50%.

• Kristyr
    SmillaMilla skrev 2010-04-22 08:52:55 följande:
    Bara jag som har barn som inte sover hela nätterna än?Svea vaknar fortfarande minst tre gånger varje natt.
    nej nej sonen vaknar vid 23 och knölar... i natt kom han till oss vid 23:30 och fick sova med oss, tror han har sovit lungt hela natten. Det är pappan han ligger och sparkar på.... Jag har iaf sovit sedan 23:30 eller nått sånt Har varken haft hans huvud eller fot i sidan..
  • Kristyr
    Ullis 10 skrev 2010-04-22 09:25:45 följande:
    Oj, va jobbigt.. Jag har aldrig gett en vällingflaska på natten till mina killar.. tror det kanske är bättre att inte börja eller bara sluta?Skulle eg kolla om nån sett småfolk i butik än?
    i maj
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 17