Vi som shoppar danska barnkläder del 17
Appropå gummistövlar så klämde pyte på sig sina alldeles för små (kvarglömda) på dagis idag och vägrade sedan andra skor... *måste köpa nya som passar* (Hoppas på molosar)
Appropå gummistövlar så klämde pyte på sig sina alldeles för små (kvarglömda) på dagis idag och vägrade sedan andra skor... *måste köpa nya som passar* (Hoppas på molosar)
Molo soccer i linne eller kortärmat. typ 92-104. Finns det någonstans?
Hej förresten det var länge sedan jag var här.
på 50 % så känna 30 % extremt olockande
.Ni som bor i Malmötrakten, har ni sett att barnskobutiken gått i konkurs? Konkursutförsäljningen börjar på måndag. *har skickat mamma* Misstänker nämligen att jag inte är ensam om att ha barn som är skolöst... (Vilket innebär många fina nästan oanvända skor som ska säljas någonstans)
Hej förresten! Det var länge sedan jag var inne på FL. Allt väl? Här har vi haft en skön sommar. Nu skolas pytte in på nya dagiset och jag får många sköna stunder själv hemma. (Det är bara imorgon också sedan drar det igång som vanligt nästa vecka)
vart/när?Jag har en dröse auktioner på T som går ut ikväll och fortfarande ett par påsar kvar med kläder som ska säljas av. Det blir bra med salgpengar iaf.