Vi som shoppar danska barnkläder del 17
Alltså detta lilla barnet vi har är rent ut sagt för jä... emellan åt. Och det svåra är och veta hur man ska tackla det tycker jag.
Godmorgon.
Butte: Så fin Bia är i sina fina jeans, det bästaste jeansen ever.
Hoppas nu bara sonen kan tänka sig att använda dem igen, han vägrade NS byxor i våras. Ska nog ha ett par svarta här till honom.
Söt-Butte. Nu 20 år senare kommer du på att dessa jeans är bäst
. Harem är de mjukaste och har extra sömmar längs hela benen. Lite nyare modell, höstens är bara den tredje och första mörka. Sen kommer det varje gång 2 pa olika jeans som ser likadana ut (nästan), men där det ena paret heter XL. Båda jeansen är lika breda över rumpan, men XL forstätter att vara breda hela vägen ner till mudden, dvs de är baggy hela vägen. Enl de du har på bilden är det nog INTE XL, de sitter ju lite sådär småkorvigt hela vägen, XL, brukar ramla ner mer runt foten. Om du fattar
. Jag trodde att jag gillade den modellen du har bäst, men tycker nog att XL sitter finare på. Ser skönare ut med.
Fick svar av Småvi att de små stl är samma. Först de som börjar heta jämna tal (dvs inte som vanliga stl) som är lite justerade.
mest för att jag tröttnar så fort på kläderna och vill alltid ha så mycket nytt när det kommer nya kollektioner.