Inlägg från: Stormis |Visa alla inlägg
  • Stormis

Vi som shoppar danska barnkläder del 17

Smultronhjärta skrev 2010-06-10 08:21:09 följande:
    Ja hur användbart som helst..Vi har två men jag får ändå aldrig hålla i någon så jag "beställt" en rosa av maken
    Tror du färgen är avgörande för om du får låna den eller inte? Inte så att kunskapen/manligheten  eller nåt annat ligger bakom det beslutet .
    ♥♥♥ Storasyster 0710 & lillebror 0912 ♥♥♥
  • Stormis
    Smultronhjärta skrev 2010-06-10 08:33:39 följande:
    Ja fast tvärtom tänkte jag..En rååååsa skulle ju bara vara min och har då Stoffe en svart och en grön att ta före den så borde jag också hinna få skruva något
    Be om en bultbräda med
  • Stormis
    Pepper79 skrev 2010-06-10 08:52:03 följande:
    Stormis och Smultron: hur mycket pengar ska ni ha med er? har ni växlat? Blir nog att jag växlar idag tror jag. Kursen gick ju ner igår så hoppas den kan falla lite mer idag.
    Ingen aning, men ska nog försöka att begränsa mig lite... Tänkte också växla idag. Förra gången sket det sig när jag väntade och igår var den ju ganska trevlig på 1,32 nånting va? Kanske runt 2000 DKK Oskyldig. Vet inte alls. Vill nog eg inte komma hem med för mkt, men det var ju himla fina färger under 2009 och det är ju trist att behöva sålla fööör mkt. Såå svårt. Du?

Smultron - när är din plan att vi ska vara på plats? Vi var ju ensamma först i kön ganska länge förra gången, men ska det var är det lika bra eller . Så soluppgången?
  • Stormis
    Smultronhjärta skrev 2010-06-10 09:07:43 följande:
    Tillägger att jag kan strunta i det mesta men OM "jag är bitter och har för kort lugg"-danskan skulle få för sig att gå på salg en lördag så måste jag var före henne i kön..Just to rub it in
    Vem är bitter . Självklart och jag skall le ikapp med dig . Så på plats runt 08,30 eller tiiiidigare Cool.

Och du, dineros! Måste diskutera - här el på telefon. Fast eg inte. Du får mig alltid att öka min budget. Och sen gör jag slut på mer .
  • Stormis

Läste på salgtråden som Everlonn (?) länkade till. Nån hade handlat Katvig redan idag, så det verkar finnas en vipvip-salg med jue. Men det hade varit gott om kläder. Idag iaf. Får hoppas att det är gottt om dem på lördag med.

• Stormis
    Everlonn skrev 2010-06-10 15:06:15 följande:
    Läser hon inte inboxen på fb? Satte in 900:- så 800:- av dom? Det beror ju lite på vad hon vill ha i färdbidrag..
    Men vad f-n, jag var tvungen att gå ut i ösregnet med mina barn . Men nu är jag back och bägge sover så nu ska här planläggas och bygga upp känslan!!! Hjärta
  • Stormis
    hzl skrev 2010-06-10 19:00:35 följande:
    Ang Katvigsalg. Förstår om ingen har lust, men jag tänkte att chansen ökar om jag iaf frågar. Jag skulle vilja ha en ullsuit i 86 el 92, färg spelar inte stor roll. Betalar såklart lite extra för besväret. Nån som kan tänka sig?
    Jag kan kolla och köpa om jag har pengar kvar . Maxpris på vad du kan betala för den?
  • Stormis
    Busbellan skrev 2010-06-10 20:02:27 följande:
    Du kan skicka med mina kläder med Hilla hem om det går bra
    Så kan jag hämta dem där.

Får göra upp det där med det där lilla extra du ska ha bara
    Jepp, fixar det
  • Stormis
    Everlonn skrev 2010-06-10 20:06:16 följande:
    Du kan skicka med mina grejer med Hilla oxå Vi ska ha en liten minidanskträff i växjö sen

Och ja, jag länkade till lagersalgtråden och såg det inlägget...reagerade inte på att det startat för tidigt..hmm konstigt att det inte stått i mailet som gick ut!
    Perfa!
    Pepper79 skrev 2010-06-10 20:07:00 följande:
    Växlade 3000 svenska och har 500 danska hemma. Men funderar på om jag ev ska ta lite till.

Har du växlat än och hur mycket?

Varifrån åker ni kl 6? Varberg, Falkenberg?
    Kan du inboxa din mailadress så kör vi lite gruppinfo den vägen . Också .
  • Stormis
    hzl skrev 2010-06-10 20:31:17 följande:
    Men gud va gullig du är! vad tror du dom kostar där? kanske 300, det är typ halva priset. Vad tror du? Sen klart så ska du ha lite för det isf! Jag kan sätta över pengar till dig innan om du vill? Så kan du bara föra tillbaka om du inte hittar eller det är för dyrt eller så.. Vore supersnällt
    Ge mig maxpris i DKK så att det inte blir fel. För 300 nåt hade väl busloppan? Ingen hjälp att föra över i detta fall för man måste ju betala med cash och de går ju inte att föra över tillbaka. Så jag tar ut lite extra... Så kollar jag och försöker få ihop det. Nån har alltid lite pengar kvar. Eller . Så om jag hittar så gör vi upp det sen. 86 el 92 i valfri färg?
    Pepper79 skrev 2010-06-10 20:26:59 följande:
    hhhmmm vilken tid passar bättre då? Drömmer
    Ok, bortse från mitt senaste mail då Tomte.
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 17