Inlägg från: lillronya |Visa alla inlägg
  • lillronya

Vi som shoppar danska barnkläder del 17

Smiter isäng nu. Ha det bra tjejer!

Emilia Michaela Alicia Nikita Anjelin Emilio
  • lillronya

Hej i tråden!
    Vad händer här idag??

Tack för fin post, stormis!!

• lillronya
    Zvartaliljan skrev 2010-04-12 14:40:56 följande:
    JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!!!!!!!!!!!!! !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!Han klarade det!!!
    Å vad härligt!!

JAg vet hur det är att vara ensam om att ha körkort.
  • lillronya
    Smultronhjärta skrev 2010-04-12 16:28:19 följande:
    Frågar här också..OT som vanligt Någon som har en kolsyremaskin typ Sodastream och som dela med sig om lite åsikter om den? Jag fundilerar på att köpa mig en kanske...
    Vi har en och det är superbra! Finns alltid bubbelvatten hemma, man slipper asa de tunga flaskorna.
  • lillronya
    JsN skrev 2010-04-12 16:32:58 följande:
    För att inte prata om miljövinsten med att köra vatten kors och tvärs över landet och världen!Flaskvatten är inget annat än idioti! Med egen kolsyremaskin slipper man och får bra (bättre?) vatten men med bubblor!
    Precis!
    För en gång skull har jag också koll på miljöbiten när det gäller nåt.
    Smultronhjärta skrev 2010-04-12 16:33:07 följande:
    Jo jag funderar ju på det där om man faktiskt kommer att använda denNär vi besökte vänner i helgen så nästan missbrukade jag deras apparat och vill då ha en egen just nu
    I perioder används inte vår så mycket, men jag tycker det väger upp hur mycket den används andra perioder.
    Just att det alltid finns bubbelvatten tillgängligt gillar jag.
  • lillronya
    Greksmurfen skrev 2010-04-12 21:52:05 följande:
    tjejer akut hjälp =S..... har ni nga råd på akut gravid halsbränna =S... har ju inte mkt å ta till hemma precis heller =S har typ bara samarin.....å det funkade ju inte =S....
    Mandel funkade för mej. Och havregrynsgröt.
  • lillronya
    Ocikatten skrev 2010-04-13 07:36:54 följande:
    Näe, väntar med spänning på paket från BoR idag, vår första lurv!! Fråga: Brukar ni tvätta ytterplagg innan de används? Övriga plagg tvättar jag men tvekade inför jackor...
    Spännande!
    Jag tvättar ingenting innan användning och speciellt inte lurvarna. De är ju som finast innan tvätt.
  • lillronya
    LJ2 skrev 2010-04-13 20:24:59 följande:
    jag försöker dra tummen ur arslet o resa på mig o fota mer till t.. går väl inte sådär vidare kan jag säga...
    Då är det ungefär som att jag borde fota och lägga ut på fb, men orkar inte.
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 17