Inlägg från: SmillaMilla |Visa alla inlägg
  • SmillaMilla

Vi som shoppar danska barnkläder del 17

hzl skrev 2010-04-15 20:42:55 följande:
    oj! aja, nu lär allt vara slut ändå men det gäller allt utan nova o möbler?
    o vagnar
  • SmillaMilla
    Smultronhjärta skrev 2010-04-15 20:43:28 följande:
    inte vagnar heller och på ordinarie pris
    smurf
  • SmillaMilla
    Zvartaliljan skrev 2010-04-15 20:50:01 följande:
    Ja tack för att jag får gnälla av mig Det är skönt o ha denna tråden och bloggen o gnälla av sig lite i, på så sätt får jag liksom ut en hel del o blir mycket piggare sen Jag undrar om det inte kan vara denna skit som gjort att jag haft så struliga graviditeter...att eftersom magen inte fungerat så har det blivit för jobbigt att fullfölja en graviditet tiden ut. Men bara spekulationer förstås.
    Ja men det är ju därför denna tråden är så underbar. Bästa tråden på hela fl.

Men jag tror absolut att mycket av dina bekymmer kan bero på detta. Hur är det med mjölkallergin? Kan inte det också vara från detta?
  • SmillaMilla
    hzl skrev 2010-04-15 20:57:40 följande:
    hoho! Jag är lite irriterad också för det var inte jätte länge sedan jag köpte hollys korall klöver i klöver byxdress o solhatt just där. Men vad tror ni om tillgången? betalar man in o hoppas på det bästa eller? Nån skrev ju att dom hade köpt hollys korall kläning i 110, den storleken finns inte o välja på så då kanske det uppdateras...?
    ja de har uppdaterat. Mina saker finns ju inte alls med i shoppen längre. Men jag väntar nog med betalningen till i morgon.
  • SmillaMilla
    hzl skrev 2010-04-15 21:05:00 följande:
    men va bra! Hur fick ni reda på detta då? jag bestälde molo jeans, hollys multiklöver samt en hollys m krås bestälde 86, är dom lika katvig t storlekarna? Vad köpte du smilla, var du en av dom första?
    oj nej jag var absolut inte en av de första.
    jag beställde haj t-shirt stl 128 och molo girly regnbåge t-shirt.

och nu beställde jag även en noa noa kjol o linne till mig.
  • SmillaMilla
    Mawe123 skrev 2010-04-15 21:34:11 följande:
    Vad har ni för ordernummer på zillstar och är det någon som fått orderbekräftelse? Orkar inte ha ångest över dagens inköp innan jag ens vet om det finns
    3104 och 3180. Men ingen mer bekräftelse än det första.
  • SmillaMilla

Men zillstar verkar ju snabba med att uppdatera. Beställde för bara några minuter sedan lite mer o de sakerna finns inte kvar på shoppen. Så nu räknar jag med att det finns.

• SmillaMilla
    Mawe123 skrev 2010-04-15 22:05:04 följande:
    Ja så kan det säkert vara! Hoppas vi får allt vi har beställt, eller kanske inte, vet inte om mina saker var så viktiga egentligen.. klickade hem en lurvfleece och det gjorde jag imorse också -så kanske lite onödigt, sen en solhatt -men jag fick tre solhattar med posten idag, en småfolk t-shirt -inget måste, men fina påslakansetet, det vill jag så gärna ha och haj tröjan den skulle nog trivas hos oss tror jag..  och munkjackan från quiksilver den skulle också vara trevlig att få..
    ajdå vilken stl beställde du på hajtröjan?
  • SmillaMilla
    Smultronhjärta skrev 2010-04-16 07:03:24 följande:
    God morgon! 02.12 fick jag bekräftelsemail från Zillstar...hon är nog trött idag
    Åhhh trevligt. Jag har inte fått något än. Fanns allt?
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 17